مراسم گرامیداشت دهه فجر در دبستان پسرانه برکت ۲ شهرستان قدس

شهرقدس (پانا) - گرامیداشت چهل و چهارمین دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان و اولیا و مربیان، شهرستان قدس، در دبستان پسرانه برکت ۲، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
مراسم گرامیداشت دهه فجر در دبستان پسرانه برکت ۲ شهرستان قدس

مراسم گرامیداشت چهل و چهارمین دهه فجر با حضور وحید گلی‌کانی فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار، امام جمعه، وحید محرمی مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان، اولیا و مربیان در دبستان پسرانه برکت ۲ برگزار شد.

این مراسم به همت حمزه فرجی مدیر آموزشگاه پسرانه برکت ۲ و فرشید زندیفر، معاون پرورشی با همکاری اولیا، مربیان و دانش‌آموزان مراسمی باشکوه به مناسبت دهه فجر که شامل ده غرفه با مضمون‌های مختلف و مرتبط با انقلاب اسلامی که توسط دانش‌آموزان مدرسه برپا شده بود.

وحید گلی‌کانی، فرماندار و حجت الاسلام رضا جوکار، امام جمعه و وحید محرمی با بازدید از غرفه های طراحی شده توسط دانش‌آموزان و اهدای جوایز به آنان در این مراسم شرکت کردند.

گلی‌کانی در این بازدید گفت: شهرستان‌قدس در سال های اخیر پیشرفت چشم‌گیری داشته است، که می‌توان به موفقیت‌های همچون ساخت واکسن برکت توسط دانشمند شهرقدسی و تاسیس مدارس استعدادهای درخشان در شهرستان قدس در سال تحصیلی ۱۴۰۲_۱۴۰۱ اشاره کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار، امام جمعه شهرستان نیز با تحسین از دانش‌آموزان این مدرسه از دانش‌آموز امیر‌عباس میر‌جعفری دعوت کرد تا با حضور در نماز جمعه یکی از سخنرانان خطبه نماز باشد.

خبرنگار دانش‌آموز: عرشیا داودزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار