معاون دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج:

اردوهای دانش‌آموزی باعث تقویت ذهن دانش‌آموزان می‌شود

کرج (پانا) - معاون دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج در خصوص برگزاری اردوهای دانش‌آموزی گفت اردوهای دانش‌آموزی باعث تقویت ذهنی دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی باعث تقویت ذهن دانش‌آموزان می‌شود

علی حیدری معاون دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:« اردوی یک روزه تفریحی و فرهنگی دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج با تعدادی از آموزشگاه های دیگر این ناحیه که در اردوگاه محمد شهر کرج برگزار شد، باعت تقویت ذهنی دانش آموزان شده است و همچنین دانش آموزان در چنین اردوهایی برخی از مهارت های زندگی را یاد می گیرند.»

وی افزود: «حدود ۳۰ دانش آموز این دبیرستان در پایه های هفتم ، هشتم و نهم در این اردوی یک روزه حضور دارند.»

حیدری اضافه کرد: «همچنین 200 دانش آموز برتر از آموزشگاه های مختلف ناحیه یک کرج در این اردوی تفریحی، فرهنگی حضور فعال داشتند شرکت کردند.»

معاون دبیرستان پاسداران ناحیه یک کرج در ادامه بیان کرد:«این اردو که با همت و همکاری و کمک مالی سپاه پاسداران و بسیج منطقه انجام شد فرمانده بسیج منطقه در برنامه ریزی و اجرای درست این اردو نقش داشتند. »

در ادامه طاها قادری راد یکی از دانش آموزان حاضر در این اردو در مورد امکانات و شرایط اردو در گفت و گو با پانا گفت: «در این اردو امکانات زیادی وجود دارد. دانش آموزان در این اردو ورزش ها و مسابقات مختلف مثل قرائت قرآن، تفسیر قرآن و ... که برگزار شده است شرکت می کنند و تمام دانش آموزان و مسئولان حاضر در اردو به دنبال ایجاد فضایی شاد و آموزنده هستند. من بسیار خوشحال هستم که در این اردوی خوب و با نظم بعد از سالها به دلیل شرایط کرونا که نمی توانستیم در اردوهای دانش‌آموزی شرکت کنیم حضور پیدا کردم.»

دانش آموز خبرنگار: آیدین فلاح رجب زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار