رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

تعامل بین سه ضلع دانش‌آموز، خانواده و معلم باعث پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود

کهریزک (پانا) - رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با تاکید بر ظرفیت مهم انجمن اولیا و مربیان سرمایه بزرگی برای مدارس است، گفت سه ضلع اصلی مدارس دانش‌آموز، خانواده و معلم هستند و هرچه تعامل بین این سه ضلع بیشتر باشد باعث پیشرفت دانش‌آموزان در تمام مقاطع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۴۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تعامل بین سه ضلع دانش‌آموز، خانواده و معلم باعث پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود

محمد تیمورزاده، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جلسه انجمن اولیا و مربیان منطقه کهریزک به جایگاه و نقش مهم انجمن اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: باید در مدارس از ظرفیت انجمن اولیاومربیان به عنوان بازوی نیرومند و تاثیرگذار در مسائل آموزشی و پرورشی استفاده کرد و انجمن اولیا و مربیان مدارس باید یک انجمن مطالبه گر باشند.

در ادامه جلسه علی اصفهانی، مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک، گفت: امروز همه ما برای آرامش دانش آموزان دغدغه‌مندیم که لازم است شورای انجمن اولیاء و مربیان از تمام ظرفیت‌های خود در راستای خدمت به دانش آموزان و خانواده آنها استفاده کنند.

وی افزود: لازم است در شوراها، مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان و آسیب های موجود در خانواده ها و مشکلات تربیتی شناسایی شده و انعکاس داده شود و نتیجه لازم در مصوبات و اجرای آن صورت گیرد و از تک‌تک افراد عضو شورای انجمن بعنوان یک ظرفیت و پتانسیل استفاده شود و خود اعضا هم باید از مسئولین مطالبه گر باشند.

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک در پایان تصریح کرد: امروز آسیب ها و خطرات زیادی دانش آموزان و خانواده ها را تهدید می‌کند که باید مشکلات و آسیب ها شناسایی شده و در رفع آنها تلاش کرد.

گفتنی است در پایان جلسه محمد تیمورزاده رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ابلاغ اعضای انجمن و اولیا مربیان منطقه کهریزک را به ایشان تقدیم کرد.

خبرنگار: علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار