مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳:

جشن‌های دهه فجر فرصتی شادمانه برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳، جشن‌های دهه فجر را فرصتی شادمانه و مغتنم برای انتقال ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به نسل سوم دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن‌های دهه فجر فرصتی شادمانه برای انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل سوم است

سید رضامیرزاده در حاشیه مراسم دهه فجر مدرسه ابتدایی پسرانه محمود افشار و دخترانه فجر شاهد منطقه ۳، در گفت‌وگو با پانا، جشن دهه فجر را فرصتی شادمانه و مغتنم برای انتقال ارزش های والای انقلاب اسلامی به نسل سوم بیان کرد.

وی در ادامه به دستاوردهای شگرف جوانان و نوجوانان ایرانی در عرصه های علمی‐ پژوهشی و فرهنگی در چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی اشاره کرده و از همه اصحاب تعلیم و تربیت به ویژه مجموعه فرهنگیان در مدارس آموزش و پرورش منطقه ۳ درخواست کرد تا در بزنگاه‌های مختلف از ارزش‌ها دستاوردها و افتخارات حاصل شده برای دانش آموزان سخن بگویند و در موقعیت‌های مختلف یاددهی و یادگیری نسبت به تعمیق ارزش های فرهنگی و بومی ایران عزیزمان اقدام کنند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ با بیان اینکه بدون تردید امروز هجمه کشورهای غربی بر نسل آینده ساز جوان و نوجوان کشور است، افزود: «دشمن تمام توان و تلاش خود را به کار بسته تا از خود بیگانگی فرهنگی برای نسل آینده ساز کشورمان اتفاق بیفتد.»

وی در این راستا اظهار کرد: «در این خصوص نهاد و دستگاه تعلیم و تربیت موظف است نسبت به تعمیق ارزش های انقلابی اسلامی و ملی بیش از پیش همت گمارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار