روانشناس شهرستان اسلامشهر:

اداره مناسب خانواده توسط والدین، ضامن تربیت خوب فرزندان درآینده است

اسلامشهر(پانا) - روانشناس شهرستان اسلامشهر گفت درعصر حاضر که فرزندان درفضای مجازی حضور دارند می‌بایست سواد رسانه‌ای آنها را بالا برد و در مجموع اداره مناسب خانواده توسط والدین، ضامن تربیت خوب فرزندان در آینده است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
اداره مناسب خانواده توسط  والدین، ضامن تربیت خوب فرزندان درآینده است

داود مرآتی روانشناس شهرستان اسلامشهر در جریان کارگاه آموزشی خانواده که با محوریت نقش پدر در تربیت فرزندان همچنین‌آسیب‌های جمعیتی خانواده در آینده و در دبستان جلال‌ آل احمد آموزش و پرورش منطقه برگزارشد، درسخنانی رفتار والدین را الگویی جهت فرزندان برشمرد و اظهارکرد: قدرت یک پدر در کنترل خشم است و می‌بایست بتواند فرزندان خود را مسئولیت‌پذیر بار آورد.

وی بیان کرد: مدیریت والدین در خانه می‌تواند یک اعتماد به نفس کامل همراه با آگاهی و تجربه جهت فرزندان به همراه داشته باشد و فراهم آوردن همه خواسته‌های فرزندان در خانواده هم جالب نیست و فرزند خود باید بسیاری از موارد را تجربه کند .

مرآتی گفت: اداره مناسب خانواده توسط والدین، ضامن تربیت خوب فرزندان در آینده است و در عصر حاضر که فرزندان در فضای مجازی حضور دارند، می‌بایست سواد رسانه‌ای آنها را بالا برد تا بتوانیم درجهت کاهش آسیب‌های اجتماعی فرزندان خود نقش داشته باشیم.

در این مراسم که در راستای تکریم مقام پدر برگزارشد، مشاور امور بانوان فرمانداری، مشاور امور بانوان، کارشناس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اسلامشهر حضور داشتند و پدرانی که سه فرزند و بیشتر داشتند، توسط مدیر دبستان جلال آل احمد آموزش و پرورش اسلامشهر تقدیر شدند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار