امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

استقلال و عزت ایران اسلامی در جهان، حاصل ایثار جوانان در هشت سال دفاع مقدس است

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت اگر امروز ایران اسلامی به استقلال، قدرت و عزت در جهان رسیده، حاصل ایثار و شهادت جوانان در هشت سال دفاع مقدس است .

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استقلال و عزت ایران اسلامی در جهان، حاصل ایثار  جوانان در هشت سال دفاع مقدس است

حجت الاسلام محمد باقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم اعزام دومین اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر مدارس آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به سرزمین‌های ایثار و شهادت جنوب در سخنانی اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در عرصه‌های فرهنگی ثابت قدم باشیم، باید به اصل خود برگردیم و قدرت و برتری ما از ایثار جوانانی است که در هشت سال دفاع مقدس با ایمان به شهادت رسیدند و حضور شما دانش آموزان در اردوی معنوی و فرهنگی راهیان نور باعث خواهد شد که شور، شوق و معرفت به دست بیاورید و راه آنها را ادامه دهید.

وی در ادامه افزود: شما دانش‌آموزان با حضور در اردوهای راهیان نور و حضور در سرزمین‌های ایثار و شهادت راه شهدا را ادامه دهید، تا توان مضاعف به دست آورید و اگر امروز ایران اسلامی به استقلال، قدرت و عزت در جهان رسیده است، حاصل شهادت جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس است و در این راستا توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی نیز همیشه خنثی شده است.

در این مراسم هادی ایلکا، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بیان کرد: شما دانش‌آموزان دختر از میان یکصد هزار نفر دانش‌آموز شهرستان اسلامشهر به دیدار شهدا دعوت شدید و آسایش و امنیت امروز را مدیون کسانی هستیم که در آن سرزمین‌ها به شهادت رسیدند. در برگشت از این سفر معنوی با دلنوشته‌های خود روحیه ایثار و شهادت را به دیگر جوانان نیز انتقال دهید.

در این برنامه معاون هماهنگ کننده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، امام جمعه، معاون فرماندار، اعضاء شورای شهر، مدیر آموزش و پرورش و سایر مسئولان دانش آموزان را بدرقه کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار