معاون فرهنگی اداره اوقاف ملارد:

در زمینه عبادی و تربیتی، والدین الگوی فرزندان هستند

ملارد (پانا) - معاون فرهنگی اداره اوقاف ملارد، در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز در امامزاده ابراهیم(ع) ملارد تأکید کرد در زمینه عبادی و تربیتی، والدین الگوی فرزندان هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۵۷۷
لینک کوتاه کپی شد
در زمینه عبادی و تربیتی، والدین الگوی فرزندان هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی هاشمی، معاون فرهنگی اداره اوقاف شهرستان نماز در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز و در جمع فعالان عرصه نماز بیان کرد: بیان و مفهوم قرآن را از اهل قرآن و پیامبر اکرم(ص) باید سوال کرد، احادیث بیان قرآن است و نباید تفاسیر شخصی داشته باشیم، در قرآن کریم در مورد اهمیت اقامه نماز، بیش از ۶۰ بار تأکید شده است.

وی ادامه داد: تأکید فراوان قرآن بر نماز، نشان‌دهنده اهمیت آن در سنجش اعمال انسان است و در قرآن و احادیث بسیار بر خشوع، کیفیت،دوام و محافظت نماز، تأکید شده است، چرا که نماز معیار سنجش اعمال انسان است.

هاشمی افزود: در امور مختلف، به ویژه مسائل اعتقادی و عبادی، فرزندان به والدین خود نگاه کرده و از آن‌ها الگوبرداری می‌کنند، بنابراین برای تربیت فرزندانی صالح و معتقد، در درجه اول باید خود والدین صالح عمل کنند.

معاون فرهنگی اداره اوقاف تأکید کرد: در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز، نماز خواندن و برای خداوند، وقت گذاشتن، زمان زیادی نمی‌برد اما انسان‌ها همین زمان کوتاه را هم دریغ می‌کنند و در کاهلی به سر می‌برند. اما با توجه به تاثیرات نماز بر روح و روان و اخلاق انسان ، لازم است در محافظت نماز اول وقت بکوشیم و نماز را بر همه امور مقدم بداریم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار