نماینده ولی فقیه در لرستان:

فجر دهه سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است

خرم آباد (پانا) - نماینده ولی فقیه در لرستان در رابطه با دهه فجر بیان کرد 12 بهمن و دهه فجر دهه سرنوشت‌سازی برای ملت ایران و حتی دیگر ملت‌هایی بود که در راه استقلال تلاش می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فجر دهه سرنوشت‌سازی برای ملت ایران است

حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عنوان کرد: دهه فجر، روزهای پر التهاب، هیجان انگیز و سرنوشت سازی بود که هزاران نفر در این راه توسط تبهکاران رژیم پهلوی شهید شدند و حتی نقشه بمباران تهران را نیز داشتند و دست به دست هم دادند تا به امام (ره) و امت آسیب بزنند اما رهبر انقلاب با ایمان، اخلاص، حکمت، درایت، تدبیر و شجاعت، انقلاب را هدایت کرد.

وی اظهار کرد: در این نصرت الهی معلمان و همه اقشار حضور داشتند اما نقش معلمان و دانش آموزان پررنگ بود و امروز که زنگ انقلاب در مدارس نواخته می شود به معنای تاثیرگذاری دانش آموزان در رویدادها است.

شاهرخی ادامه داد: تلاش دانش آموزان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی و تعطیلی مدارس، کمر رژیم ستمشاهی را شکست و امروز نیز افرادی که در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستاده اند و ادعای رهبری دارند تبهکارترین انسان های روی زمین هستند

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نبض انقلاب، با بصیرت و آگاهی همگانی و عموم مردم به ویژه دانش آموزان، دانشجویان و اساتید همیشه خواهد زد و انقلاب اسلامی با رهبری مقام معظم رهبری به راه خود ادامه خواهد داد.

دانش آموز خبرنگار: سما هرسینی شاکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار