رییس ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی:

انقلاب اسلامی مدیون زحمات انقلابیون و مردان حق است

بلوغ اجتماعی و فرهنگی ملت ایران، انقلاب اسلامی را شکل داد

تبریز (پانا) - رییس ستاد دهه فجر آذربایجان‌شرقی با بیان این که بلوغ اجتماعی و فرهنگی ملت ایران، انقلاب اسلامی را شکل داد، انقلاب اسلامی را مدیون زحمات و تلاش‌های انقلابیون و مردان حق دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۳۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی مدیون زحمات انقلابیون و مردان حق است

حجت الاسلام والمسلمین میکائیل اسکندری در آیین زنگ انقلاب که در مدرسه ی زهرا مردانی آذر ناحیه 2 تبریز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب، اظهار کرد: امروز 44 سالگی انقلاب اسلامی را مدیون تلاش های امام بزرگوار هستیم.

وی با بیان این که از سال ۳۲۹ قمری، غیب کبری شروع شده و از آن زمان تشکیل حکومت، وظیفه ولی فقیه است، گفت: از زمان غیبت، توفیق تشکیل حکومت اسلامی میسر نشده بود ولی حضرت امام خمینی (ره) توانستند حکومت اسلامی را شکل دهند در زمانی که مردم به بلوغ اجتماعی و فرهنگی رسیدند.

وی افزود: امام در دوران طلایی با پشتیبانی ملت، حکومت اسلامی را شکل داده است. انقلاب اسلامی محصول زحمات انقلابیون و مردان حق است.

وی در پایان با اشاره به برنامه های بزرگداشت دهه فجر در استان گفت: از برنامه های بزرگداشت دهه فجر می توان به راه اندازی پویش پرچم، ایجاد تریبون آزاد توسط دانشگاه ها و مدارس آموزش و پرورش برای ایجاد جهاد تبیین و نشان دادن دستاوردهای انقلاب در دهه فجر به جوانان، احیای خاطره های دهه فجر در سال‌های قبل، همایش ۱۲ بهمن در مصلی امام خمینی تبریز برای تجدید بیعت با امام راحل، راهپیمایی ۲۲ بهمن با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد و غبارروبی مزار شهدا در روز ۱۳ بهمن اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار