رئیس ستاد دهه فجر انقلاب آذربایجان‌شرقی  تاکید کرد: 

لزوم مردمی کردن جشن‌های دهه فجر 

تبریز (پانا) - رئیس ستاد دهه فجر انقلاب استان آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در این استان، بر مردمی کردن جشن‌های این دهه تاکید کرد. 

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم مردمی کردن جشن‌های دهه فجر 

حجت الاسلام میکائیل اسکندری در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر که به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در اتاق جلسه باشگاه فرهنگیان برگزار شد، گفت: از آنجایی که مقام معظم رهبری به مردمی کردن بزرگداشت ها و فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی و همچنین به کارگیری از ابتکارات و خلاقیت های جوانان انقلابی تاکید دارند، انتظار داریم این منویات مقام معظم رهبری در کمیته های مختلف ستاد بزرگداشت دهه فجر مورد توجه قرار گیرد.

وی ضمن تاکید بر اهمیت وجود شور و نشاط در برنامه ها، اظهار کرد: رسانه ای کردن این برنامه ها از لحاظ تبیین دستاوردهای انقلاب بسیار مهم است و با توجه به اینکه ایام دهه فجر و ماه پر برکت رجب مقارن هستند، باید این برنامه ها از نشاط اجتماعی برخوردار باشند و از وجود جوانان و نخبگان جوان و معرفی نخبه های استانی که برای ایجاد ایرانی استوار و قوی تلاش می کنند، غافل نباشیم.

وی با اشاره به برنامه های بزرگداشت دهه فجر گفت: از برنامه های بزرگداشت دهه فجر می توان به راه اندازی پویش پرچم، ایجاد تریبون آزاد توسط دانشگاه ها و مدارس آموزش و پرورش برای ایجاد جهاد تبیین و نشان دادن دستاوردهای انقلاب در دهه فجر به جوانان، احیای خاطره های دهه فجر در سال‌های قبل، همایش ۱۲ بهمن در مصلی امام خمینی تبریز برای تجدید بیعت با امام راحل، راهپیمایی ۲۲ بهمن با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد و غبارروبی مزار شهدا در روز ۱۳ بهمن اشاره کرد.

همچنین در این جلسه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی پوررادی، مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: سردار سلیمانی اسوه و الگویی که نبیاد فراموش شود و بچلدا باید با استفاده از راه و روش این بزرگوار، راهش را ادامه دهیم و مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

وی همچنین فراموشی راه شهدا را بزرگترین آسیب برای کشور برشمرد و افزود: متولیان تعلیم و تربیت باید در این خصوص هوشیار باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار