نویسنده قصه‌های کمال به بیرجند می‌آید

بیرجند (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان بیرجند گفت به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی و آشنایی دانش‌آموزان با نویسندگان برجسته کتاب کودک و نوجوان، میرکیانی مهمان دانش‌آموزان علاقه‌مند به کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نویسنده قصه‌های کمال به بیرجند می‌آید

مجید بهدانی ادامه داد: قرار است در همایشی با حضور بیش از 200 دانش آموز کتاب خوان دختر و پسر مقاطع دوره دوم ابتدایی و متوسطه اول که با حضور این نویسنده بزرگ برگزارمی شود به نقد و بررسی کتاب جشن خرگوش ها که از تالیفات این نویسنده است توسط دانش آموزان پرداخته شود.

بهدانی توضیح داد: محمد میرکیانی نویسنده کودک و نوجوان است که کتاب "قصه ما مثل شد"تالیف وی ، در سال۱۳۸۶ از طرف وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان کتاب سال جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

وی گفت: میرکیانی حدود ۲۰۰ نمایشنامه کوتاه و بلند برای کودکان نوشته و یا تنظیم کرده است و آثار منتشر شده او بیش از ۶۰ کتاب برای کودکان و نوجوانان است و مجموع قصه‌های چاپ شده‌اش برای همه گروه‌های سنی در قالب‌های داستان کوتاه بلند و رمان، نزدیک به ۵۰۰ عنوان می‌رسد.

وی تاکید کرد: این نویسنده بیش از ۲۵ کتاب درباره ادبیات کهن و عامیانه برای گروه سنی کودک و نوجوان تالیف کرده است و کتابی در زمینه پژوهشی برای نوجوانان با موضوع ادبیات عامیانه دارد با عنوان «راز مثل‌های ما».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار