در ستاد بزرگداشت دهه فجرخوسف عنوان شد

چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود

بیرجند (پانا) - امام جمعه خوسف گفت چرایی انقلاب ،چگونگی انقلاب ،دستاوردهای انقلاب و آینده انقلاب باید برای نسل جوان تبیین شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
چرایی و چگونگی انقلاب اسلامی برای جوانان تبیین شود

حجت الاسلام اسماعیلی در ستاد بزرگداشت دهه فجر این شهرستان با محکوم کردن اقدام اخیر اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام نشریه شارلی ابدو ،افزود:مردم شریف ایران اسلامی واقفند که اگر سپاه نبود کشور نبود و پیشرفت های کشور مرهون سپاه پاسداران و شهدایی مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

او با تاکید بر این که محور برنامه های دهه مبارک فجر باید بر اساس جهاد تبیین باشد ادامه داد:در برنامه ها از ایده ها و اندیشه های جوانان بیشترین بهره را ببریم.

امام جمعه شهرستان بیانیه گام دوم انقلاب را از مصادیق جهاد تبیین دانست و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب گذشته،حال و آینده را ترسیم می نماید این در حالیست که این بیانیه شاخصی برای خود ارزیابی هر مدیر و مسئولی است.

فرماندار شهرستان خوسف هم گفت: همچنان که ما در برابر گذشتگان مسئول هستیم در برابر آیندگان نیز مسئول بوده وباید جهاد تبیین که دغدغه اصلی رهبر معظم انقلاب است را جدی گرفته و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به جوانان معرفی کنیم.

محمد علی ایمانی با اشاره به قانون ننگین کاپیتولاسیون ،تشریح فضای قبل از انقلاب را برای نسل جوان ضروری دانست.

وی با اشاره به اقدام اخیر اتحادیه اروپا و محکوم کردن آن،این حرکت را نشانه اوج استیصال نظام استکبار جهانی و ناشی از عصبانیت از نظام و انقلاب دانست و یادآور شد این عصبانیت همواره وجود خواهد داشت.

فرماندار شهرستان خوسف با بیان این نکته که هر جا که حق و حقیقتی بوده،دشمنی های نظام باطل را به دنبال داشته افزود:از ابتدای انقلاب اسلامی همواره دشمنی ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود داشته وهر چه پیشرفت های نظام جلوه بیشتری پیدا می کند ،حرکات اخلال گرانه نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد:مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی دستاوردهای فرهنگی بود چراکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بود.این در حالیست که دستاوردهای انقلاب در زمینه اقتصادی،سیاسی،در عرصه داخلی و بین المللی بی نظیر است.

ایمانی در پایان با بیان اینکه برای این انقلاب خون دل های بسیاری خورده شده و شهدای زیادی تقدیم شدند،خاطر نشان کرد:نظام و انقلاب اسلامی نعمتی است که همه باید در عمل شکرگزار باشیم و با تمام عده و عده تلاش کنیم تا مردم طعم شیرین خدمت رسانی را احساس کنند.

در ادامه جلسه اعضای ستاد برنامه های خود را برای ستاد بزرگداشت دهه فجر ارائه دادند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار