مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

برنامه دشمن فاصله گرفتن فرزندان ما از ارزش‌هاست

مشهد (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی گفت دشمن برنامه‌ریزی می‌کند تا جایی که می‌تواند فرزندان ما از ارزش ها فاصله بگیرند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه دشمن فاصله گرفتن فرزندان ما از ارزش‌هاست

سید امیر شوشتری در اجلاس سالانه معاونین آموزش متوسطه ادارات کل آموزش و پرورش استان های کشور در مشهد گفت: خداوند در قرآن از کسانی که رسالات الهی را تبلیغ می کنند تقدیر می کند و می فرماید آنها جز خدا از کسی نمی ترسند؛ بنابراین آنچه را زلال است باید تبلیغ کنیم، این همان جهاد تبیین است.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که می فرمایند جهاد آن جاست که دشمنی در مقابل دارد؛ افزود: ما در مقابل آموزش خود در داخل و خارج دشمن داریم، دشمن هدف خود را تضعیف توان ما در آنچه در آن در حال پیشرفت هستیم و مورد توجه جهان است، قرار داده و برنامه ریزی می کند تا جایی که می تواند فرزندان ما از ارزش ها فاصله بگیرند.

شوشتری بیان کرد: در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آنچه مسلم است روش های سنتی و متداول نمره آوری مدنظر و کافی نیست، فقط آموزش نیست و باید به تمام ساحت های دانش آموزان توجه کرد.

وی ادامه داد: معلمین تمام دروس باید دانش آموزان را با ارزش ها آشنا کنند و این امر فقط مختص یک معلم و یک درس نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: انشاالله این جلسات بهره‌وری لازم را داشته باشد و طوری عمل کنیم که مدیون خون شهدا نشویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار