خاطرات جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جشن ایران زنده خواهد شد

تهران (پانا) - همزمان با فرا رسیدن دهه فجر و سالگرد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رادیو جوان پویش #جشن_ایران را برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۸۵
لینک کوتاه کپی شد
خاطرات جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جشن ایران زنده خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شبکه رادیویی جوان، مخاطبین این شبکه می توانند برای شرکت در پویش جشن ایران، خاطرات خود را از ساگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی در سالهای گذشته، به صورت عکس یا خاطره صوتی برای رادیو جوان ارسال کنند.
به گفته روابط عمومی رادیو جوان، مهلت ارسال این آثار تا 15 بهمن ماه است و به نفرات برتر این پویش نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد. نفر اول این پویش سه میلیون تومان، نفر دوم دو میلیون تومان و نفر سوم یک میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد. همچنین به نفرات چهارم تا دهم پویش جشن ایران نیز هر کدام پانصد هزار تومان اهدا خواهد شد.
روابط عمومی رادیو جوان با اشاره به اینکه خاطرات صوتی و تصاویر ارسالی از مخاطبین در ویژه برنامه دهه فجررادیو جوان، فضای مجازی و رادیونمای این شبکه پخش خواهد شد اعلام کرد: صداهای ارسالی در بخش صوتی این پویش باید کمتر از 2 دقیقه باشد.
شنوندگان رادیو جوان می توانند عکس ها و پیام های صوتی خود را در فضای مجازی رادیو جوان به شماره 09208875162 در تمامی پیامرسان های ایرانی ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار