مدیرکل آموزش و پرورش قم:

دانش‌آموزان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم

قم (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گفت تصمیم بر آن است تا دانش‌آموزان به مطالعه دستاوردهای انقلاب تشویق شوند و در ارشاد و اقناع اولیا، معلمان و دانش‌آموزان از هیچ اقدامی دریغ نکنند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان را با دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در همایش تجدید میثاق 900 فرهنگی خادم حرم حضرت معصومه (س) که شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه حضور فرهنگیان در این گردهمایی، استعانت از حضرت معصومه (س) در پیشگاه خداوند منان برای برائت و بیزاری جستن از دشمنان داخلی و خارجی است که در آمریکا و اسرائیل و منافقین متبلور شده اند.

وی با اشاره به فرازی از زیارت عاشورا که بیزاری جستن از دشمنان، رزق و روزی طیب و طاهر است، عنوان کرد: شرط این روزی خاص، ثبات قدم در راه دین و اعتلای ارزش هاست و ما درخواستمان از کریمه اهل بیت(س) همین توفیق واقعی ایستادن در راه ارزش هاست.

رحیمی گفت: فرهنگیان خادم افتخاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) با حضور خود در این مکان مقدس، بار دیگر وفاداری خود را به ولایت فقیه و تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب را نشان می دهند و اعلام می کنند که به عنوان یک معلم، هیچگاه تحت تاثیر القائات شیاطین قرار نخواهند گرفت و در سایه نظام جمهوری اسلامی، از حریم دین، ولایت و امامت دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به فرازهایی از زیارتنامه حضرت معصومه(س) تاکید کرد: شرط شفاعت، رضایت از افکار و حقایق اعمال ماست و نباید در دفاع از حریم انقلاب اسلامی و ولایت فقیه که به تعبیر حضرت امام(ره) همان ولایت انبیاء است، کوتاهی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم تاکید کرد: نظام اسلامی امروز خار چشم دشمنان بشریت و امید مستضعفان و عدالت خواهان عالم است؛ نظامی که در تمامی مراکز قدرت جهانی نفوذ پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: ما امروز از کسانی که ادعای پیروی از مکاتب آسمانی را دارند ولی به معجزه جاوید قرآن کریم اهانت می کنند، بیزاری می جوییم.

رحیمی با اشاره به فرارسیدن ایام سالگرد پیروزی انقلاب، عنوان کرد: ما بر آنیم که نهایت تلاش خود را برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی معطوف داریم و در برپایی هر چه باشکوهتر جشن های پیروزی انقلاب کوتاهی نکنیم، دانش آموزان را به مطالعه دستاوردهای انقلاب تشویق کنیم و در ارشاد و اقناع اولیا، معلمان و دانش آموزان نسبت به آن از هیچ اقدامی دریغ نورزیم.

وی تاکید کرد: امروز با جهاد تبیین که واجب فوری و قطعی است و با علم به اینکه وعده نصرت الهی حتمی است، به دنبال آن هستیم تا افرادی را که در حوادث اخیر و جنگ نرم، به اسارت دشمن در آمده اند، برهانیم.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار