مدیرکل دفتر استاندار گلستان:

موفقیت در نظام با کار تیمی صورت می‌گیرد

گلستان (پانا) - مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان تاکید کرد موفقیت در نظام با کار تیمی صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت در نظام با کار تیمی صورت می‌گیرد

حسین علوی، مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان در جمعی از دانش آموزان راه یافته به رویداد یک صدا ایران حاضر شد و فعالیت آنها را نوعی مبارزه برای میهن دانست و اظهار کرد: اگر قصدمان موفقیت در نظام انقلاب اسلامی است باید به صورت تیمی عمل کنیم و انفرادی نتیجه ای نخواهد داشت.

وی در خصوص موفقیت در فعالیت ها بیان کرد: در نخستین قدم ما باید دانش حرفه ای نسبت به موضوع داشته باشیم. در قدم دوم با حوزه بینشی و نوع نگاه به مسائل اجتماعی را ادغام کرده و‌ به تولید برسانیم.

علوی همچنین در حاشیه این رویداد در گفت و گو با پانا عنوان کرد: «اگر به دنبال تولیدی موثر و فاخر هستیم باید زیربنا را محکم و قوی بسازیم. زیربنای تولید شناخت مسائل اجتماعی کشورمان، نقاط قوت و ضعف و همچنین فرصت ها و تهدیدها است. اگر در این مورد ضعیف عمل کنیم، پایان کار چشمگیری نخواهیم داشت.»

مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری گلستان در مورد رویداد یک صدا ایران گفت: «اگر هدف ما سرباز وطن شدن و حفظ ایران عزیز است باید در این رویداد با تمام توان کار کنیم.»

وی بیان کرد: «در این رویداد شناسایی دانش آموزان به خوبی انجام شده،سازماندهی حوزه های هنری مختلف و همچنین توانمندسازی و هدایت گری دانش آموزان نیز به خوبی صورت گرفته است.»

وی در پایان صحبت های خود این کار‌ را بسیار شایسته و قابل تقدیر دانست و از‌ زحمات تمامی مسئولین برگزاری تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار