مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا اعلام کرد؛

نقد و بررسی فعالیت‌های 3 ماهه حوزه قرآن، عترت و نماز استان‌ها

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت مجموعه فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز استان‌ها در 3 ماه گذشته طی نشست هم‌اندیشی با روسای ادارات قرآن و عترت استان‌ها مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۳۴۱۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد
نقد و بررسی فعالیت‌های 3 ماهه حوزه قرآن، عترت و نماز استان‌ها

میکائیل باقری در حاشیه نشست هم‌اندیشی روسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش سراسر کشور در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: این نشست با حضور معاونان پرورشی و فرهنگی و همچنین روسای ادارات قرآن، عترت و نماز ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه حاضران در این نشست، جزء همکاران خدوم در حوزه فعالیت‌های ارزشمند قرآن، عترت و نماز هستند، خاطرنشان کرد: نشست امروز به بهانه تجلیل از خدمات روسای ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها و همچنین حضور آن‌ها در اجلاس سراسری نماز برگزار شد.

باقری افزود: بار اصلی فعالیت‌های ارزشمند حوزه قرآن، عترت و نماز در سراسر کشور اعم از سیاستگذاری و اجرای سیاست‌های وزارتخانه بر عهده معاونان پرورشی و فرهنگی و روسای ادارات قرآن، عترت و نماز استان‌ها است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز توسط ستاد اقامه نماز کشور و با حضور رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش در روز پنج‌شنبه (6 بهمن) برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش، یکی ازاضلاع مهم و اثرگزار فعالیت‌های نماز در کشور است، اظهار کرد: بار اصلی فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و نماز در استان‌ها را عزیزان حاضر در نشست هم‌اندیشی امروز بر دوش می‌کشند و فعالیت‌های بسیار خوبی در در حوزه قرآن، عترت و نماز در سطح استان‌ها دارند و ارتباطات خوبی هم با مدیران ستاد اقامه نماز استان‌ها دارند.

باقری با بیان اینکه معاونان پرورشی و فرهنگی و همچنین روسای ادارات قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان‌ها برای حضور در اجلاس سراسری نماز دعوت شده‌اند، بیان کرد: تمام حاضران در این نشست هم‌اندیشی، فردا در اجلاس سراسری نماز حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری مفیدتر و بیشتر از این فرصت جلسه فصلی را مقارن با اجلاس سراسری نماز کرده و در آستانه روز 6 بهمن برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: مجموعه فعالیت‌های قرآن و عترت و نماز استان‌ها که در 3 ماه گذشته را طی نشست امروز نقد و بررسی کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار