معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛

سامانه خرید آسان از کتاب فروشی ها در کشور راه اندازی شد

بیرجند (پانا) - معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از راه اندازی سامانه خرید آسان از کتابفروشی های سراسر کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
سامانه خرید آسان  از کتاب فروشی ها در کشور راه اندازی شد

محمود رمضانی اظهار داشت: در راستای دستیابی به اهداف دولت مردمی در زمینه تحقق عدالت فرهنگی و نیز حمایت از کتابفروشی های سراسر کشور با استفاده از ظرفیت فضای مجازی این سامانه توسط موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران طراحی و راه اندازی شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: کلیه فرهنگ دوستان و علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی که دارای شماره تلفن همراه به نام خود باشند؛ می توانند به سامانه c.ketab.irمراجعه و با مطالعه راهنمای خرید و ایجاد رخ نما در سامانه مذکور از یارانه ای یک میلیون ریالی معادل 25 درصد قیمت تا سقف خرید 4 میلیون ریال از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخوردار شود.

وی اظهار کرد: خرید از این سامانه صرفاً به صورت غیرحضوری امکان پذیر بوده و هر خریدار می تواند برای دریافت هر بسته پستی نیز از مبلغی به عنوان یارانۀ ارسال از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بهره مند شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار