مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی عنوان کرد:

نقش موثر بانوان در گسترش و توسعه آموزش‌های امدادی

بیرجند (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به نقش موثر زنان در گسترش آموزش‌های امدادی، نظم و مهربانی در خانواده و جامعه، گفت فطرت بالقوه زنان در راستای نوع‌دوستی و بشردوستی با اهداف هلال احمر همخوانی دارد. این مهم باعث می‌شود بانوان جمعیت هلال‌احمر بهتر انجام وظیفه کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر بانوان در گسترش و توسعه آموزش‌های امدادی

محمدعلی کاوسی در جمع بانوان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر ایران بزرگ‌ترین شبکه داوطلبان جهان را دارد، اظهار کرد: امروز هرچه این شبکه را گسترش بیشتری دهیم، ظرفیت اجتماعی را ارتقا داده و با بسط فرهنگ داوطلبی، محبت را در جامعه توزیع کرده ایم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه زنان باید مروج و مربی در بین دیگر همکاران در راستای نظم و عملکرد خوبی باشند، گفت: همدلی موجود در هلال احمر به ویژه در بین زنان باید الگویی برای تمام سازمان‌ها باشد.

وی با اشاره به مدیریت مطلوب هلال احمر در زلزله اخیر شهرستان بشرویه، عنوان کرد: هلال احمر توانست در این حادثه با برپایی تنها ۴۰۰ چادر اردوگاهی رضایت هم مردم و هم مسئولین را جلب کند.

کاوسی با بیان اینکه مدیریت بحران حاتم بخشی از بیت‌المال نیست، افزود: مدیریت بحران در واقع با بکارگیری از استراتژی هایی، به سازمان ها در مقابل رویدادهای منفی و ناگهانی کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بهینه مصرف سوخت به ویژه گاز در ایام سرد سال، موجب می شود تا سایر هموطنان در مناطق سردسیر بتوانند از انرژی مستمر برخوردار شوند، گفت: با همدلی و مدیریت درست مسئولین استان خراسان جنوبی خوشبختانه در بحران سرمای شدید هوا هیچ حادثه ناگوار و قطعی گاز نداشتیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از بانوان شاغل در جمعیت با اهدای هدیه ای به رسم یادبود از زحمات تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار