معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه کهریزک :

برای داشتن دانش‌آموزانی با تراز سند تحول‌ باید آگاهی‌بخشی خانواده‌ها را افزایش دهیم

کهریزک (پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه کهریزک گفت برای داشتن دانش‌آموزانی با تراز سند تحول جهت آگاهی‌بخشی خانواده‌ها، نقش ویژه‌ای باید قائل بود.

کد مطلب: ۱۳۴۱۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
برای داشتن دانش‌آموزانی با تراز سند تحول‌ باید آگاهی‌بخشی خانواده‌ها را افزایش دهیم

در اولین جلسه کمیته هدایت تحصیلی که با حضور علی اصفهانی، مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک، شورای معاونین، کارشناس مسئولان و کارشناسان مربوطه در سالن شهید ابراهیم هادی، برگزار شد، حسن گراوند، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه کهریزک بیان کرد: برای داشتن دانش آموزانی با تراز سند تحول باید برای آگاهی بخشی خانواده‌ها، نقش ویژه ای قائل باشیم و در این مسیر نقش مدیران مدارس، مشاوران و انجمن اولیاء و مربیان غیرقابل انکار است.

گراوند، عواقب انتخاب رشته نادرست را بی انگیزه بودن نسبت به درس و ادامه تحصیل و در نتیجه افت تحصیلی و هدر دادن سرمایه و زمان و لذت نبردن از دوران تحصیل دانست و گفت: باید همه امکانات را برای هدایت مطلوب دانش آموزان به سمت انتخاب درست و آگاهانه به کار گرفت.

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش منطقه کهریزک اظهار کرد: فرایند هدایت تحصیلی و شغلی فقط مربوط به پایه نهم و دوره متوسطه نمی شود، بلکه باید این امر مهم را حتی در مقطع ابتدایی از مسیرهای درست و اصولی پیگیری کرد تا دانش آموزان در این مرحله از زندگی به سرانجام خوشایند و مطلوبی دست یابند.

در پایان جلسه محمود قرنی، کارشناس مشاوره آموزش وپرورش منطقه کهریزک به اهمیت نقش مشاوران در امر هدایت تحصیلی اشاره و خواستار برگزاری کارگاه های آموزشی، توجیهی برای مدیران مدارس، دبیران، مشاوران و اولیا شد.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار