رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش:

ارسال 120 هزار اثر به پویش رفیق شهیدم در نرم‌افزار شاد

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان فارس و با حضور در شبکه سیمای استانی فارس گفت در پویش رفیق شهیدم بیش 120 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور آثار خود را ارسال کردند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ارسال 120 هزار اثر به پویش رفیق شهیدم در نرم‌افزار شاد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مصطفی بابایی در آخرین برنامه خود در سفر به شیراز با حضور در برنامه زنده تلویزیونی دلگشا از شبکه استانی فارس اظهار کرد: در راستای هم‌اندیشی و هم‌افزایی سفرهای استانی را در دستور کار قرار دادیم و امروز نیز با حضور در شهر شیراز در گردهمایی کارشناسان روابط عمومی سراسر استان فارس و همچنین اصحاب رسانه و مدیران روابط عمومی سایر دستگاه‌ها حضور یافتم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش افزود: در این سفرها با هم‌اندیشی با روابط عمومی‌های استان‌ها برنامه‌های خوبی را در همه استان‌ها اجرا و نتایج خوبی را گرفته‌ایم.

بابایی با اشاره به اینکه در آموزش و پرورش بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور را داریم، اظهار کرد: در دولت مردمی سیزدهم، شبکه یکپارچه اطلاع‌رسانی را راه‌اندازی خواهیم کرد و در گام اول، استان فارس به عنوان استان پایلوت از ۶ ماه قبل فعالیت‌های خود را برای اجرای شبکه یکپارچه اطلاع‌رسانی آغاز کرده و تاکنون ۷۰ درصد شبکه سازی در فارس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در 2 سال کرونا مدارس تعطیل شدند، گفت: این تعطیلات آسیب‌هایی را به فرایند تربیت دانش‌آموزان وارد کرد، اما با همکاری خوب همه دستگاه‌ها و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها توانستیم راه‌اندازی خوب و مناسبی را داشته باشیم.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ادامه داد: نرم افزار شاد یک سکوی در حال توسعه است و در صدد افزایش ظرفیت‌ها و امکانات شبکه شاد هستیم.

بابایی خاطر نشان کرد: سند تحول بنیادین، یکی از اسناد بالادستی آموزش و پرورش است که در آن 4 رکن برای تعلیم و تربیت مشخص شده تا تربیت شش‌ساحتی دانش‌آموزان صورت بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار