مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت برگزاری نشست‌های تربیتی در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بر ضرورت برگزاری نشست‌های تربیتی در مدارس تاکید کرد و گفت از اولویت اصلی ما تربیت دینی دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت برگزاری نشست‌های تربیتی در راستای تربیت دینی دانش‌آموزان

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای ترویج فرهنگ نماز که با حضور مسئولان دوایر اداری در نمازخانه ولایت اداره آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: پس از مأیوس شدن دشمنان از جنگ ترکیبی آنها به موضوع تحریم سپاه پاسداران ورود پیدا کردند و این توطئه جدید نیز خنثی خواهد شد.

وی در ادامه بر ضرورت ترویج فرهنگ نماز به‌ ویژه نماز جماعت در واحدهای آموزشی تأکید کرد و گفت: ضرورت دارد که نشست‌های تربیتی در مدارس برگزار شود، زیرا اولویت اصلی ما تربیت دینی دانش‌آموزان است.

قنبری در راستای تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش اسلامشهر افزود: اولین اردوی راهیان نور دانش‌آموزان دختر واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران برگزار شد.

وی همچنین از برگزاری اعتکاف دانش‌آموزی در روزهای پانزدهم تا هفدهم بهمن و جشن متمرکز تکلیف با حضور ۱۴ مدرسه به صورت نمادین در مصلی اسلامشهر نیز خبر داد.

در این جلسه تعدادی از مسئولان دوایر آموزش و پرورش اسلامشهر، تکریم و معارفه شدند و جواد رزمی نیز به عنوان معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر معرفی شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار