وزیر ارتباطات؛

از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رونمایی شد

تهران (پانا) - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر رونمایی رسمی از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در دهه فجر، گفت تا پایان دولت سیزدهم ۶ هزار خدمت دولت، الکترونیکی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۴۰
لینک کوتاه کپی شد
از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند رونمایی شد

«عیسی زارع‌پور» در مراسم رونمایی از ناوگان موتوری برقی موزعین پستی کشور، اظهار داشت: موتور سیکلت برقی هوشمند با کیفیت تولید داخل که امروز تولید شده، حاصل کار ۱۰ساله نخبگان کشور است و از رییس سازمان اوقاف تشکر ویژه داریم که امروز وقف را در خدمت حوزه جدیدی که کشور به آن نیاز دارد، قرار داده ست.

وی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام شهرداری تهران الگویی باشد تا دیگر کلان‌شهرها نیز پای کار بیایند و بتوانیم این اقدام را در شهرهای دیگر انجام دهیم.

وزیر ارتباطات درباره نقش این وزارتخانه در کاهش آلاینده‌ها، گفت: با هوشمندسازی و الکترونیکی کردن خدمات و استفاده حداکثری از این فناوری مهم می‌توانیم در کاهش سفرها نقش عمده‌ای داشته باشیم و این کار، میزان آلاینده‌ها را در کشور کاهش می‌دهد.

زارع‌پور بیان کرد: دولت سیزدهم با شناخت فناوری و نقشی که می‌تواند در تمام جوانب کشور داشته باشد، به آن توجه ویژه کرده و کارگروه اقتصادی دیجیتال را برای همین موضوع تشکیل داده است.

وی ادامه داد: پنجره واحد خدمات دولت هوشمند که دهه فجر با حضور حداکثری دستگاه‌ها رونمایی می‌شود تا تردد مردم در ادارات را کاهش دهد. امیدوارم تا پایان دولت سیزدهم شاهد ارائه تمام ۶ هزار خدمت دولتی از طریق پنجره هوشمند دولت باشیم. تا پیش از این «پست هوشمند» مورد تاکید بود؛ اما اکنون به «پست هوشمند سبز» نیاز داریم و باید در راستای آن قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار