آزمون کنکور سراسری دی ماه ۱۴۰۱ دانش آموزان شهرستان قدس در فضای امن و آرام برگزار شد

شهر قدس (پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس از بازدید نماینده مجلس شورای اسلامی قدس، ملارد و شهریار، از برگزاری آزمون کنکور سراسری دی ماه ۱۴۰۱ در این شهرستان خبر داد و گفت: تمام سعی ما بر این است که کنکور سراسری در فضای امن و آرام برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۴۰۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
آزمون کنکور سراسری دی ماه ۱۴۰۱ دانش آموزان شهرستان قدس در فضای امن و آرام برگزار شد

حسین حق‌وردی، نماینده مجلس شورای اسلامی قدس، ملارد و شهریار، از برگزاری آزمون کنکور سراسری به همراه وحید محرمی، مدیر آموزش و‌ پرورش شهرستان قدس بازدید کرد.

حق‌وردی وضعیت و چگونگی کنکور سراسری دی‌ماه ۱۴۰۱ که به هماهنگی و برنامه‌ریزی مدیریت آموزش و‌ پرورش انجام شده است، را مطلوب ارزیابی کرد.

وحید محرمی، مدیر آموزش و‌ قدس پرورش شهرستان قدس ضمن تشکر از زحمات چند هفته اخیر مسئولین اجرایی این اداره آموزش و پرورش اذعان کرد: تمام سعی مان بر این است کنکور سراسری در فضای امن و آرام برگزار شود.

لازم به ذکر است کنکور سراسری دی‌ماه ۱۴۰۱ در شهرستان قدس با حضور ۲۹۲۴ داوطلب در چهار حوزه در حال برگزاری است ،۱۳۴۷ داوطلب رشته علوم تجربی، ۸۷۵ داوطلب رشته علوم انسانی، ۳۷۲ داوطلب رشته علوم ریاضی، ۲۲۴ داوطلب رشته زبان خارجی و ۱۰۰ داوطلب رشته هنر همچنین در سه حوزه مدرسه شهدای کاووسیه، مدرسه مولانا و دبیرستان امام حسین (ع) در حال اجراست.

گفتنی است در این بازدید رئیس اداره آموزش متوسطه و کارشناس مسئول اداره سنجش اداره کل شهرستان‌های استان تهران حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار