پایان سومین مرحله از اولین دوره مسابقات کاراته‌وان شهرستان شهریار

شهریار (پانا) - نایب رئیس هیئت کاراته شهرستان شهریار از اتمام سومین مرحله از اولین دوره مسابقات کاراته‌وان شهرستان شهریار، به میزبانی سالن شهدای اسکمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
پایان سومین مرحله از اولین دوره مسابقات کاراته‌وان شهرستان شهریار

زهرا زارع نائب، رئیس هیئت کاراته شهرستان شهریار در گفت و‌گو با پانا گفت: «در مسابقات کاراته‌وان بیش از صد شرکت کننده از کل شهرستان شهریار، در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان، در دو رشته کاتا و کومیته باهم رقابت پرداختند. از نفرات منتخب هر گروه سنی با مدال، جایزه، تندیس، لوح و کاپ قدردانی شد. همچنین از مربیان و داوران برتر که در مسابقات حضور داشتند تقدیر و تشکر شد.»

زارع در ادامه افزود:« منتخبین گروه‌های سنی مختلف بعد از دعوت به اردو و کسب آمادگی لازم به مسابقات لیگ کشور راه پیدا می‌کنند و ما سعی خواهیم کرد از مربیان برتر که تیمشان حائز رتبه برتر شده اند در کادر فنی تیم‌های اعزامی استفاده کنیم.»

در ادامه فریبا یوسفی مسئول کمیته داوران هیئت‌کاراته‌ شهرستان شهریار هدف از برگزاری مسابقات را کشف استعدادهای جدید دانست تا ورزشکارانی که فرصت دیده شدن را نداشته اند از این فرصت بدست آمده استفاده کنند و خود را محک بزنند.

یوسفی تأکید کرد:«داوری این مسابقات در سطح بالایی انجام شد که این امر باعث شد حق کسی ضایع نشود و بهترین نفرات جهت حضور قدرتمند در مسابقات استانی و کشوری انتخاب شوند.»

یوسفی به عملکرد خوب داوران شهرستان شهریار هم اشاره داشت و گفت: «داورانی در این مسابقات حضور داشتند که حتی سابقه قضاوت در استان و کشور را در سابقه داوری خود داشتند و در کنار داوران باتجربه از داوران جوان هم استفاده کردیم که پشتوانه داوری در سال‌های آینده باشند.»

دانش‌آموز خبرنگار: پریسان حدادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار