سرپرست آموزش و پرورش نور در گفت‌وگو با پانا:

الگوی فرزندان‌ رفتار والدین است

نور (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان نور با اشاره به تأثیر رفتار والدین بر فرزندان گفت خانواده‌ها با کارها و انجام احکام دینی الگوی مناسبی برای فرزندان خود هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
الگوی فرزندان‌ رفتار والدین است

حسن ولی پور در خصوص جشن تکلیف دانش‌آموزان اظهار کرد: امروز جشن تکلیف برای دانش آموزان شهرستان نور برگزار شد که بیش از ۴۰۰ دانش آموز شرکت داشتند و این جشن می‌تواند به عنوان یک خاطره در ذهن دانش آموزان حک شود.

وی در خصوص همکاری والدین خاطرنشان کرد: این جشن‌ها در مدارس نیز برپا می‌شود تا یادآوری باشد برای خانواده‌ها و اولیای مدارس که مسائل دینی را در دانش آموزان ترویج دهند و با ایجاد یک موج فرهنگی بتوانند فرزندان را از آسیب‌های اجتماعی و امواج منفی دور نگه دارند.

سرپرست آموزش و پرورش نور با اشاره به تأثیر رفتار والدین بر فرزندان تأکید کرد: خانواده‌ها با کارهای شایسته و انجام احکام دینی الگوی مناسب برای فرزندان خود هستند.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: برای دانش آموزان پسر نیز در مدارس برنامه‌هایی در حال برگزاری است.

ولی‌پور در خصوص نقش آموزش و پرورش درباره مسائل فرهنگی بیان کرد: آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌های مهم برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان است و ارتباطات بین خانه و مدرسه بسیار مهم است و اگر والدین با آموزش و پرورش در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و احکام دینی همکاری کنند تأثیر چشمگیری را خواهند دید.

این مسئول با اشاره به توجه والدین در خصوص ارتباط دانش‌آموزان با مساجد تأکید‌کرد و افزود: ارتباط خانواده‌ها با مدرسه و مسجد سبب آرامش روحی و دوری دانش‌آموزان از آسیب‌های اجتماعی است.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه بازی در یادگیری دانش آموزان و کودکان بسیار موثر است، بهترین شیوه برای یاددادن مباحث اسلامی به دانش آموزان است.

دانش‌آموز خبرنگار: دانیال عسگر شهبازی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار