به همت اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت انجام شد؛

‌تجلیل از عوامل برگزاری برنامه «سلام فاطمه» در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - مراسم تجلیل از عوامل برگزاری برنامه «سلام فاطمه» توسط اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت و با حضور جمعی از مسئولان مربوطه و رئیس‌ اداره تبلیغات پاکدشت برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۷۵
لینک کوتاه کپی شد
‌تجلیل از عوامل برگزاری برنامه «سلام فاطمه» در پاکدشت

این مراسم با اجرای مداح اهل‌بیت حاج علی کاهه و همچنین گروه سرود یاوران ولایت، با موضوعیت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شد.

در ادامه حجت‌الاسلام محسن فرجی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پاکدشت، با اشاره به آیه ۳۶ سوره مبارکه انفال بیان کرد: زمین برای بنده‌های خوب خدا است؛ البته اگر خودمان دست به دست هم بدهیم، در این شهرستان بچه‌های جهادی دور هم جمع شده‌اند و اثری به این عظمت و شکوه خلق کرده‌اند.

وی ضمن تشکر از دست‌اندرکاران این ویژه‌برنامه افزود: آنجا که مردم پای کار بیایند، عظمت خلق می‌کنند، امیدوارم این جمع جرقه‌ای باشد که در برنامه‌های آینده همینگونه پای کار باشیم.

فرجی در ادامه گفت: آموزش و پرورش پاکدشت به خصوص معاونت پرورشی‌و‌تربیت‌بدنی این اداره در برگزاری این برنامه تلاش زیادی کردند و از عوامل تاثیر گذار بودند، همچنین حضور دانش‌آموزان در مراسم حماسی بود.

در پایان از عوامل برنامه سلام فاطمه تقدیر و تشکر به عمل آمد ، گفتنی‌ است که به قید قرعه یک سفر کربلای معلا در ایام ولادت امام حسین(ع) به یکی از حضار تعلق گرفت.

خبرنگار دانش آموز: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار