به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی پاکدشت برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی دانش‌آموز خبرنگاران پانا در پاکدشت

پاکدشت(پانا) - به منظور هم‌اندیشی و معارفه خبرنگاران پانا پاکدشت، نشست صمیمانه‌ای با حضور مدیر آموزش و پرورش پاکدشت و معاون پرورشی و تربیت بدنی در این اداره برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی دانش‌آموز خبرنگاران پانا در پاکدشت

عباس رحیمی، کارشناس مسئول اردویی و اوقات فراغت و رابط پانا پاکدشت در این جلسه خطاب به دانش‌آموزان بیان کرد: شواهد و آمار نشان می‌دهد که امروز تریبون قوی‌ در دست شما است، قدرت خودتان را دست‌کم نگیرید و از هیچ‌چیز و هیچ‌کس در هیچ جایگاهی نترسید.

همچنین سیداصغر‌میرقاسمی مدیر آموزش و پرورش پاکدشت، ضمن حضور در این جلسه گفت: خبرنگاران پانا صدای مجموعه آموزش و پرورش هستند و می‌توانند موثر باشند، امروز نقش بی‌بدیل و ارزشمند یک خبرنگار بر کسی پوشیده نیست.

محمد حسنی معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز خاطرنشان کرد: همه شما عزیزان استعداد کار گروهی را دارید ، خبرهای خود را به سمت کار گروهی سوق دهید؛ این که شما به یک نیروی تازه کار آموزش دهید ، نمونه یک کار گروهی خوب است.

در این جلسه دانش‌آموز خبرنگاران پاکدشتی ایده‌ها و اهداف خود را بیان کردند و ضمن تعامل تیمی، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ماه آتی انجام شد.

لازم به ذکر است که مدیر آموزش و پرورش پاکدشت قول مساعدت خرید دوربین حرفه‌ای عکاسی، را در ماه‌های بعد برای خبرنگاران پانا پاکدشت داد.

دانش‌آموز خبرنگار: سپیده خسروآبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار