مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

در نزد خداوند هیچ مقامی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به ایثار و فداکاری شهیدان، مقام شهادت را بالاترین و ارزشمندترین مقام در نزد خداوند عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۶۲
لینک کوتاه کپی شد
در نزد خداوند هیچ مقامی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد

علی پوررادی در جلسه تجلیل از مادران و همسران و فرزندان شهدا آموزش و پرورش گفت: شهدا در نزد خداوند مقامی عزتمند دارند و صاحب عظمت و برگزیده خداوند هستند.

وی ادامه داد: یقینا این دنیا موقت است اما مرگ تا مرگ تفاوت بسیاری دارد چرا که اگر امروز شهدا با عزت یاد می‌شوند به خاطر این است که به دعوت خداوند لبیک گفته اند و به خاطر استوار ماندن دین خداوند قدم برداشته اند و لذا شهدا آگاهانه حرکت کرده اند و با اختیار کامل راه خود را انتخاب کرده اند.

پوررادی اظهار کرد: در نزد خداوند هیچ مقامی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد به طوری که شهادت در راه خدا زیباترین و عزتمندانه ترین کار است و دو قطره در نزد خداوند بسیار ارزشمند است اولی قطره خونی است که در اولین مرحله از بدن شهید جاری می‌شود و دوم زمانی است که نصف شب انسان با خداوند راز و نیاز کند به طوری که اگر قطره اشکی از چشم انسان جاری شود، در نزد خداوند جایگاه و ارزش بسیاری دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: وظیفه ما در رابطه با اهداف و راه این عزیزان حفظ، حراست و بازگو کردن است و لذا باید هر کاری که در این راستا می‌توانیم انجام دهیم تا به خوبی به وظیفه و مسئولیتی که بر عهده داریم عمل کنیم.

پوررادی در پایان گفت: امید است با طراحی فعالیت ها و برنامه های متنوع بتوانیم به وظایفی که بر عهده داریم به خوبی عمل کنیم و شاهد رویداد های عالی باشیم.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار