مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:

لزوم هماهنگی برنامه‌ها با خواسته‌های جوانان در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

تبریز(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت فضای مجازی، بر لزوم هماهنگی برنامه‌ها با خواسته‌های جوانان در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
لزوم هماهنگی برنامه‌ها با خواسته‌های جوانان در راستای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان تبریز که در اتاق جلسه باشگاه فرهنگیان برگزار شد با اشاره به شعار امسال دهه فجر" ایران استوار،۴۴ سال افتخار" گفت: خداوند ما را همیشه با انقلاب اسلامی سربلند کرده است زیرا این انقلاب دستاوردهایی دارد که می توانیم با افتخار آنها را برای جوانان تبیین کنیم.

وی افزود: بیان این دستاوردها باید با روش های مختلف و با عقل و منطق آنها در راستای کیفیت خواسته های جوانان هماهنگ باشد زیرا تبیین این دستاوردها و بیان آنها با روش‌های قبلی دیگر مفید نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: باید برای تبیین جوانان امروز از شیوه های مختلف مانند هنر، گرافیک، طراحی و... کمک بگیریم که تاثیر آنها از یک سخنرانی بسیار بیشتر است.

وی تاکید کرد: جوانان بیشتر از قبل به فضای مجازی آشنا و آگاه هستند، بطوری که در بسیاری از زمینه ها از ما پیشی گرفته اند. باید در این راستا بیشتر فعالیت کنیم و داده های خوب ارائه دهیم. دشمن برای مسموم کردن ذهن های کودکان و نوجوانان ما از راه‌های روانشناسانه سرمایه گذاری کرده است، ولی ما باید از حالت تدافعی در آمده و کارهایی در قبال دشمن انجام دهیم تا بر ذهن دانش آموزان تاثیر مثبت بگذاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار