استاندار اردبیل:

شوراها پیگیر جذب سرمایه‌گذار در شهرهای محروم برای ایجاد درآمد پایدار باشند

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل گفت شوراهای اسلامی شهرها می‌توانند با جذب سرمایه‌گذار در شهرهای محروم، موجب ایجاد درآمد پایدار در منطقه شوند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۸۵
لینک کوتاه کپی شد
شوراها پیگیر جذب سرمایه‌گذار در شهرهای محروم برای ایجاد درآمد پایدار باشند

سید حامدعاملی، استاندار اردبیل در نشست با اعضای شورای اسلامی استان اظهار کرد: شورا‌های اسلامی شهر‌ها می‌توانند با جذب سرمایه‌گذار در شهر‌های دارای محرومیت، موجب ایجاد درآمد پایدار در منطقه شوند که با توجه به حمایت مسؤولان استانی، انجام پیگیری در این زمینه از سوی شورا‌ها لازم است.

وی افزود: حرکت قاعده‌مند و همراه با وحدت و همدلی در مسیر تعیین‌شده، منجر به پیشرفت می‌شود و در این راستا باید مسیر را برای سرمایه‌گذاری باز کنیم.

استاندار اردبیل ادامه داد: ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی بسیاری در استان اردبیل وجود دارد که به‌دلیل عدم استفاده مناسب و کمبود زیرساخت‌ها، نتوانسته‌ایم این ظرفیت‌ها را به ثروت تبدیل کنیم.

عاملی گفت: استان اردبیل در خصوص سرمایه اجتماعی رتبه مناسبی در سطح کشور داشته و دارای ظرفیت مطلوبی است، ولی به لحاظ اقتصادی ضعیف بوده و نیازمند توجه جدی به تولید هستیم چراکه اقتصاد محصول تولید است و باید تولید کالا و خدمات اتفاق بیفتد تا به پیشرفت اقتصادی پایدار دست یابیم.

وی تصریح کرد: توسعه بیمارستانی و زیرساخت‌های ارتباطی آن چنان که باید، در استان اردبیل انجام نشده و ۸ شهرستان استان درگیر تنش آبی است که برای رفع این مسائل و عقب‌ماندگی‌ها، اقداماتی آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار