به همت شورای عالی قرآن و مسجد مقدس جمکران؛

قاریان و دعاخوانان برتر در جشنواره «نور و امید» معرفی می‌شوند

قم(پانا)- معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری جشنواره قرآنی «نور و امید» در دو بخش فرازخوانی آیات مهدی و قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) ویژه برادران با همکاری شورای عالی قرآن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
قاریان و دعاخوانان برتر در جشنواره «نور و امید» معرفی می‌شوند

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به جایگاه رفیع مسجد مقدس جمکران و نقش آن در ایجاد جامعه آرمانی با تکیه بر تعالیم قرآن و اهل بیت علیهم السلام، اظهار کرد: جشنواره سراسری فراز خوانی آیات مهدوی و قرائت دعای سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنافداه با عنوان «نورامید» یادواره قاریان شهید به همت دارالقرآن مسجد مقدس جمکران با همکاری شورای عالی قرآن برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی و فراهم آوردن زمینه‌ای جهت اُنس بیش از پیش با کلام وحی و مفاهیم تعالی بخش آن و همچنین نشر و بسط فضای معنوی و عطرآگین قرآن و اهل بیت علیهم السلام در محیط جامعه، برگزار می شود.
حسین آبادی ادامه داد: برگزاری جشنواره فوق به منظور شناخت استعداد‌های برتر از قاریان و دعاخوانان مستعد در مقاطع سنی مختلف در دو مرحله خواهد بود..
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ادامه داد: در مرحله مقدماتی که به صورت مجازی ویژه برادران در دو گروه سنی زیر ۱۶ و بالای ۱۶ سال و در دو رشته فراز خوانی آیات مهدوی و قرائت دعای سلامتی امام زمان (عج) برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: شرکت‌کنندگان می‌بایست فایل تصویری از قرائت خود را حداکثر تا 15 بهمن طبق شرایط اعلامی به سامانه مسابقات مسجد مقدس جمکران ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار