مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

گزینشگران نقش مهمی در انتخاب معلمان در تراز انقلاب اسلامی دارند

بوشهر (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت گزینش‌گران نقش مهم و تاثیرگذاری در انتخاب معلمان در تراز انقلاب اسلامی و ارتقا روحیه جهادی و انقلاب در دستگاه تعلیم و تربیت دارند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد
گزینشگران نقش مهمی در انتخاب معلمان در تراز انقلاب اسلامی دارند

علی موحدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش استانی گزینش‌گران آموزش و پرورش اظهار کرد: گزینش‌گران نقش مهم و تاثیرگذاری در انتخاب معلمان در تراز انقلاب اسلامی و ارتقا روحیه جهادی و انقلاب در دستگاه تعلیم و تربیت دارند.

موحدی گفت: معلمان، وزارت آموزش و پرورش و دستگاه‌های اجرایی با رویکرد فرهنگی، بیشترین وظیفه و نقش را در ارتقا کرامت و شان معلم بر عهده دارند.

وی یادآور شد: اجرای طرح رتبه بندی در دولت آیت الله رییسی پس از 11 سال بلاتکلیفی، نمونه‌ای از تلاش وزارت آموزش و پرورش برای ارتقا شان معلم در جامعه است.

موحدی عنوان کرد: آموزش‌های مجازی در دوران کرونا نشان داد که تکنولوژی نمی‌تواند جایگزین معلم و کلاس درس باشد.

وی با بیان اینکه دشمن خط مقدم و خاکریز جنگ ترکیبی را در آموزش و پرورش قرار داده است، گفت: اگر بخواهیم اتفاقات اخیر تکرار نشود، باید سنگر دفاعی را در آموزش و پرورش قرار دهیم و دستگاه تعلیم و تربیت اولویت نخست در تزریق اعتبارات و اجرای فعالیت‌های تربیتی باشد.

موحدی یادآور شد: دشمن با راه‌اندازی ۲۸۰ شبکه تلویزیونی و تولید محتواهای زیاد در شبکه‌های اجتماعی به دنبال ایجاد انحراف در باورها و اعتقادات مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه فرهنگیان همواره به آرمان‌های نظام وفادار بوده و هستند، گفت: تقدیم بیش از ۴۰ هزار شهید دانش‌‌آموز و فرهنگی، حضور بیش از ۳۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر در آیین‌های تشییع شهدای گمنام، مشارکت فرهنگیان در برگزاری انتخاب‌ها، شرکت گسترده دانش‌آموزان و معلمان در راهپیمایی ها، ایثارگری معلمان در دوران کرونا، نشانه‌هایی از این وفاداری است.

وی تاکید کرد: ترویج و تبیین زیبایی‌ها و معروف‌های آموزش و پرورش، به تقویت بنیان‌های فکری انقلاب کمک می‌کند.

موحدی با بیان اینکه کار جهادی و انقلابی سرلوحه مدیران آموزش و پرورش است ، ادامه داد: ساماندهی مراکز رفاهی فرهنگیان و درمانگاه فرهنگیان، اخذ مالکیت رایگان ۶۰ هکتار از املاک آموزشی پس از ۴۳ سال از بنیاد مستضعفان بخش کوچکی از اقدامات آموزش و پرورش استان در یک سال اخیر است.

موحدی در پایان تصریح کرد: مهمترین ملاک برای انقلابی بودن، خداترسی و خدمت خالصانه به مردم با استفاده از تمام توان و ظرفیت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار