مراسم تودیع و معارفه کارشناسان جدید و قدیم حراست و گزینش اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد

سعدآباد(پانا)_ مراسم تودیع و معارفه کارشناسان قدیم و جدید حراست و گزینش اداره آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد، با حضور سروش؛ رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان و هیأت همراه و رئیس و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش منطقه ی سعدآباد، برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۴۵۰۳۷
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تودیع و معارفه کارشناسان جدید و قدیم حراست و گزینش اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد برگزار شد

به گزارش پانا ،اسماعیل علی پور رئیس کنونی اداره و مسئول سابق حراست آموزش و پرورش منطقه سعدآباد گفت : حراست به عنوان چشم تیزبین مدیر در سازمان، با توجه به اشراف اطلاعاتی نسبت به مجموعه ی کارکنان، مشاور خوبی برای مدیریت در تصمیمات سازمانی است.

علی پور افزود : حراست محرم اسرار نیروهای سازمان و حفظ مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اساسی ترین وظیفه حراست است.

او گفت : یکی از مهمترین وظایف حراست، آینده نگری و شناسایی مبادی و گلوگاه های آسیب زا و بکارگیری راهکارهای پیش گیرانه است.

علی پور تصریح نمود : در طول ۶ سال مسئولیت در این پست، تمام تلاش خود را در راستای تغییر ذهنیت کارکنان نسبت به حراست از مرجعی جهت رسیدگی به تخلفات و برخورد قهری با کارکنان متخلف، به دستگاهی جهت ارائه مشاوره و کمک به حل مسائل و مشکلات نیروها معطوف نمودم.

علی پور گفت : در موارد بسیاری بدون منت آبرو گرو گذاشتم و از حریم، شخصیت و آبروی افراد محافظت کردم و نگاه و تلاشم؛ حتی الامکان بر حل مسائل و مشکلات در درون منطقه و عدم ارجاع به مراجع بالاتر بود و تصمیم به برخورد قهری و تنبیهی را، تا زمانی که روزنه ی امیدی به اصلاح بود، اتخاذ نمی کردم.

علی پور اظهار کرد : از این که مسئولیت حراست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، پس از بررسی های زیاد از بین گزینه های متعدد، امروز به علیرضا شهسواری؛ یکی از نیروهای مخلص و با ارزش، با سابقه مدیریت و معاونت چند ساله، با پشتوانه خانوادگی و مقبولیت اجتماعی خوب، با شناخت و اشراف بر منطقه و همکاران و سرشار از نیرو و نشاط جوانی سپرده می شود، خداوند را سپاسگزارم و ضمن تبریک مسئولیت جدید، موفقیت روزافزون ایشان را از درگاه خداوند یکتا مسألت دارم.

مهدی سروش رئیس اداره حراست اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : وظیفه حراست مشاوره، دست گیری و کمک به افراد است نه مچ گیری .

سروش افزود : حراست چشم بینای مدیر است و در تمامی زمینه ها، به مدیر کمک و از ایشان و نیروهای تحت مدیریت حمایت می کند.

وی از اسماعیل علی پور؛ مسئول سابق حراست و گزینش، به پاس تلاش ها و خدمات چند ساله ایشان، تقدیر و تشکر و با عرض تبریک به علیرضا شهسواری؛ مسئول جدید حراست و گزینش، برای ایشان آرزوی توفیق و بهروزی نمود.

در پایان جلسه از اسماعیل علی پور تجلیل و حکم مسئولیت علیرضا شهسواری؛ مسئول جدید حراست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، اهدا گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار