درخواست چمران از پایتخت‌نشینان برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت در خواست می‌شود با توجه به برودت سراسری که در کشور رخ داده مردم با همت مضاعفی موضوع صرفه‌جویی در مصرف گاز کشور را در اولویت خود قرار داده تا مردم سایر استان‌ها به‌ویژه در مناطق سردسیر نوار شمالی کشور دچار کمبود نشده و آسیب نبینند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد
درخواست چمران از پایتخت‌نشینان برای صرفه‌جویی در مصرف گاز

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان برگزاری یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای شهر تهران با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، مدافعان حرم و امنیت ایران اسلامی با مرور رویدادهای مهم تاریخ کشور به سالروز فرار شاه معدوم در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ اشاره کرد و گفت: این روز یکی از مهمترین رویدادهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و روزی است که برای هیچ یک از مردم ما فراموش ناشدنی است.

چمران افزود: ما باید از این رخداد درس عبرت بگیریم و آن این است که نباید کاری کنیم مردم ما از رفتنمان خوشحال شوند بلکه باید عملکردی از خود برجای بگذاریم که عدم حضور ما باعث ناراحتی مردم باشد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه این انقلاب حاصل تلاشهای به بار نشسته تک تک مردم ایران بوده است اظهار کرد: پس از گذشت ۴۳ سال از انقلاب اسلامی ما هرروز شاهد پیشرفت های کشور هستیم و امیدواریم روز به روز به این پیشرفت ها افزوده شود؛گرچه مشکلات کشور فراوان است و قطعا دشمن هم آرام نخواهد نشست و هرروز با حربه های جدید تر به دنبال ضربه زدن به ایران و انقلاب است.

چمران در واکنش به اقدام موهن مجله فکاهی فرانسوی شارلی ابدو علیه مرجعیت و رهبری انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما اقدام سخیف و قبیح این مجله را محکوم می کنیم، گرچه این نشریه فکاهی سابقه ی زشتی در ادوار گذشته علیه پیامبر بزرگ اسلام نیز داشته است.

وی با تاکید بر اینکه ریشه این چنین اقدامات حاصل بغض، کینه و عداوتی است که دشمنان ما به ایران و انقلاب دارند، افزود: این اقدام روش نخ نمایی است که صهیونیست ها پیش گرفته اند که با این چنین حرکت های مسموم فرهنگی زمینه ی ضربه زدن به انقلاب اسلامی را فراهم کنند و به رهبری، اتحاد و همبستگی ما آسیب بزنند.

رئیس شورای شهر تهران در پایان به مسئله روز کشور که خصوص صرفه جویی در مصرف گاز کشور و عبور از بحران گازی در زمستان امسال اشاره کرد و گفت: در خواست داریم با توجه به برودت سراسری که در کشور رخ داده مردم با همت مضاعفی موضوع صرفه جویی در مصرف گاز کشور را در اولویت خود قرار داده تا مردم سایر استانها بویژه در مناطق سردسیر نوار شمالی کشور دچار کمبود نشده و آسیب نبینند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار