در راستای افزایش سلامت عمومی، رشد و توسعه ورزشی همگانی؛

همایش ورزش صبحگاهی در بوستان سهند منطقه ۱۴ برگزار شد

تهران (پانا) - با توجه به تأکید ویژه شهردار تهران ضمن افزایش نشاط اجتماعی و توسعه ورزش در منطقه، همایش ورزش صبحگاهی با رویکرد افزایش سلامت عمومی، رشد و توسعه ورزشی همگانی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا در بوستان سهند منطقه ۱۴ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۹۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش ورزش صبحگاهی در بوستان سهند منطقه ۱۴ برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و مقام زن، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با هدف افزایش نشاط، تندرستی و سلامت شهروندان، با حضور شهردار منطقه۱۴ و ۲۰۰ نفر از ورزشکاران ایستگاه شهروندی در بوستان سهند منطقه ۱۴ برگزار شد.

براساس گزارش شهرداری منطقه ۱۴، همایش بزرگ ورزش صبحگاهی با گردهمایی ایستگاه های ورزش شهروندی و حضور فعال شهروندان و مسئولین حاضر، مربیان ایستگاه های تندرستی، همراه با اجرای حرکات دسته جمعی و نرمش صبحگاهی برگزار و در این همایش علاوه بر اجرای حرکات ورزشی، رقابت های مختلف ورزشی در رشته های دارت، طناب کشی و پرتاب حلقه به همراه اهدای جوایز انجام شد.

بر اساس این گزارش، هدف از برگزاری این برنامه؛ ایجاد تحرک و حفظ شادابی و نشاط، ارتقای سلامتی و تندرستی از نظر جسمی و روانی، افزایش کارایی و بهره وری مادران شاغل بود.

در طول برگزاری همایش ورزش صبحگاهی با حضور مدرس و مجری یوگای خنده، از لباس ورزشی ایستگاه ورزش شهروندی گروه خورشید بوستان سهند رونمایی شد.

شایان ذکر است؛ هزینه تهیه لباس های ورزشی متحد الشکل آقایان و بانوان ایستگاه ورزشی، توسط خیرین واعضای شرکت کننده در ایستگاه ورزش شهروندی بوستان سهند، پرداخت و رایگان در اختیار مخاطبین قرار گرفت.

در پایان مراسم به رسم یادبود، لوح تقدیری توسط شهردار محترم منطقه به این خیر گرامی داده شد.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار