یک مقام مسئول در وزارت آموزش وپرورش:

هدف اصلی آموزش و پرورش رشد و تربیت همه جانبه دانش آموزان است/فیلم

 نشست تخصصی دو روزه مدیران کل استان‌ها، رؤسا، کارشناس مسئولان و کارشناسان اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش قطب 4 کشوری (کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان) در سالن شهدای استانداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی آموزش و پرورش رشد و تربیت همه جانبه دانش آموزان است/فیلم

سید مجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با بیان این‌که آموزش و پرورش یک دستگاه چندبعدی با کارکردهای مختلف است، اظهارکرد: هدف اصلی آموزش و پرورش رشد و تربیت همه جانبه دانش آموزان است.

هاشمی با بیان این‌که آموزش و پرورش باید در حوزه ارتقای سلامت اداری ورود کند،افزود: اگر قرار است در حوزه سلامت اداری اتفاقی بیافتد، باید کار را از آموزش و پرورش شروع کنیم.

محمد سلیمی معاون ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در مصاحبه با پانا گفت:هدف از تشکیل این جلسات هماهنگی کار ها،امور اجرایی و استفاده از ظرفیت استان ها برای تصمیم گیری های ملی است.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه درباره میزبانی کرمانشاه تشریح کرد:وزارتخانه ی آموزش و پرورش تصمیم گرفته است استان های کشور را به پنج قطب تقسیم کند و مسئولیت قطب چهار کشور که متشکل است از استان های (کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان)به کرمانشاه محول شده است.

در پایان امیر حسین نعیمی معاون ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: با این جلسات

هماهنگی بین مسولین ایجاد خواهد شد که سطح سلامت اداری در حوضه ی آموزش و پرورش بالا برود و ما بتوانیم به هدف اصلی که تربیت نسل جوان است بهتر رسیدگی کنیم.

در ادامه قسمت‌هایی از گفت‌و‌گوی این مسئولین، با دانش آموزان خبرنگار پانا ارائه می‌شود.


دانش آموزان خبرنگار: بهار محمودآبادی/پارمیدا پاکراه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار