کارشناس تربیت بدنی منطقه۹ خبر داد:

آغاز طرح شهید طوقانی در مدرسه 22 بهمن

تهران (پانا) - گیتی صیادی، کارشناس تربیت بدنی منطقه9 در گفتگو با پانا از آغاز کلاس مرشد خوانی با عنوان طرح شهید طوقانی در مدرسه 22 بهمن خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح شهید طوقانی در مدرسه 22 بهمن

صیادی آغاز طرح شهید طوقانی را برای آشنایی دانش آموزان با ورزش زورخانه‌ای در مراسم‌های صبحگاهی مدارس ابتدایی عنوان کرد و افزود: در طرح فوق که با عنوان طرح شهید طوقانی اجرا خواهد شد، دانش آموزان با ورزش زورخانه‌ای آشنا خواهند شد.

کارشناس تربیت بدنی منطقه9 با اشاره به اینکه دانش آموزان، حلقه ی مفقوده ی احیاء و گسترش ورزش زورخانه ای بودند ابراز امیدواری کرد: با اجرای طرح فوق می‌توان شاهد ترویج این ورزش در بین دانش آموزان باشیم.

وی تصریح کرد: تقویت و احیاء ورزش باستانی به عنوان یکی از عناصر هویت بخش بوده که به سلامت جسمی و تربیت معنوی دانش آموزان کمک می کند و از آنجا که ورزش زورخانه ای با دعا، حمد و ثنای خداوند و یاد اهل بیت همراه است، اولیاء می توانند فرزندان خود را برای حضور در این ورزش سنتی ایرانی که ریشه در فرهنگ غنی کشور عزیزمان دارد تشویق کنند.

یادآور می شود، شهید سعید طوقانی از شهدای دانش آموزی است که در 1348/01/12 در تهران متولد و در 1363/12/22 در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی جزیره مجنون در سن 15 سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای کاشان به خاک سپرده شد.

شهید طوقانی که علاقه خاص و مهارت ویژه ای در ورزش زوخانه ای داشت طی سال های دفاع مقدس در جبهه به ترویج ورزش زورخانه ای می پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار