مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

برگزاری 30 هزار محفل انس با قرآن کریم طی یک ماه گذشته

تهران (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که طی یک ماه گذشته بیش از 30 هزار محفل انس با قرآن کریم در مدارس و دارالقرآن‌های سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری 30 هزار محفل انس با قرآن کریم طی یک ماه گذشته

«میکائیل باقری» اظهار کرد: طی هفته قرآن، عترت و نماز و همچنین به مناسبت سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) محافل استماع قرآن کریم توسط دانش آموزان و فرهنگیان کشور در جای جای ایران عزیز برگزار شد.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز از همت مدیران و دست اندرکاران مراکز دارالقرآن الکریم و کارشناسی های ادارات قرآن مناطق قدردانی و خاطرنشان کرد: حضور قاریان و حافظان برجسته استانی و کشوری در کنار قاریان و حافظان نوجوان، از جمله زیبایی های مراسم هاست که در کنار جمع خوانی قرآن و تواشیح و مداحی به نورانیت مجالس می افزاید

وی افزود: حضور و مشارکت گسترده دانش آموزان و اولیا در مراسم‌های محفل انس با قرآن یکی از مهم ترین اولویت‌های ماست و بر این مساله تاکید داریم.
باقری همچنین خبر داد که در نمازهای جمعه هفته‌های گذشته به ویژه هفته قرآن، عترت و نماز که در پایان آذر ماه برگزار شد، نقش دانش‌آموزان، فرهنگیان و خانواده‌های عزیز آنها بیش از پیش چشمگیر بود.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز اضافه کرد: نقش‌آفرینی دانش‌آموزان در نماز جمعه به عنوان مکبر، موذن، خادم نماز و سخنران قبل از خطبه‌های جمعه، از جمله اقداماتی بود که همکارانم در سراسر کشور با دیگر نهادها هماهنگی هایش را انجام دادند.

باقری این را هم گفت که با برنامه‌ریزی که در حال انجام است، قرار شده اولیای دانش آموزان در سامانه نورینو برای نظارت بر فعالیت‌های این‌چنینی مثل برگزاری مراسم‌های دینی و نماز جماعت داوطلب شده و صحت گزارش‌های دریافتی ما از شهرستان ها و استان ها را تایید کنند.

وی همچنین دیدار دانش آموزان با علمای بزرگوار، برخی مراجع تقلید و نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه در استان‌ها و شهرستان‌ها را از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزی هفته قرآن برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار