مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

معلمان خراسان جنوبی جلوه‌های بارز ایثار درمیدان تعلیم و تربیت هستند

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت معلمان خراسان جنوبی، آیینه تمام‌نمای انسانیت و جلوه‌های بارز ایثار در میدان تعلیم و تربیت هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
معلمان خراسان جنوبی جلوه‌های بارز ایثار درمیدان تعلیم و تربیت هستند

سید علیرضا موسوی نژاد در مراسم صبحگاه دبستان عفاف اسدیه شهرستان درمیان و آیین تجلیل از معلم جهادگر این شهرستان اظهار کرد: تربیت دانش آموزان تمام ساحتی با الگوسازیِ اسلامی، ایرانی و پیشرفت در جامعه‌‌سازی اسلامی لازمه دست یابی به تمدن نوین اسلامی است.

وی، با اشاره به لزوم رسیدگی عاطفی به دانش آموزان ابتدایی به ویژه دانش آموزانی که به وسیله قهر طبیعت یا حوادث با مشکل مواجه شده اند، عنوان کرد: علوم انسانی و در رأس آن علوم و معارف اسلامی زمینه‌ساز بینش سازی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی و زیربنای گام دوم انقلاب به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که در ارائه تکالیف به دانش آموزان باید به اصل مهم تفاوت های فردی توجه جدی داشت و تکالیف را بر این اساس طراحی کرد، ادامه داد: استفاده از رویکرد تلفیقی در ارائه مطالب آموزشی و تربیتی در کنار طراحی هنرمندانه تکالیف، می تواند به تعمیق فرایند یاددهی و یادگیری کمک بسزایی کند.

شایان ذکر است، در این مراسم از مرزوقه قربانی، آموزگار پایه پنجم به دلیل رسیدگی عاطفی شبانه روزی در خانه و مدرسه با دانش آموزی که بها مصیبت فوت مادر مواجه شده با طراحی فعالیت های خاص و حمایت مالی از وی، استفاده صحیح از رویکرد تلفیقی در آموزش دروس فارسی، هنر، ریاضی و علوم، طراحی تکالیف تفاوت محور، ارائه طرح ویژه در رسیدگی به دانش آموزان دیرآموز و تدوین کتاب از داستان‌های مجلات رشد توسط مدیرکل آموزش و پرورش تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار