مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

گزینش اصلح، معیار مهم گزینشگران در آموزش و پرورش است

اسلامشهر(پانا)-مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اسلامشهر گفت در انتخاب افراد با همت گزینش‌گران آموزش و پرورش سعی می‌کنیم گزینش اصلح انجام شود تا بتواند آثار خود را در آینده نشان دهد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
گزینش اصلح، معیار مهم گزینشگران در آموزش و پرورش است

علی میرویسی، مدیر هسته گزینش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در جریان برگزاری مراسم تقدیر از گزینش‌گران آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر که در مدرسه محمدعلی اسدیان مطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: هسته گزینش شورایی بر مبنای قانون و شامل کمیته ارزیابی، شورای هسته و با حداکثر رأی اعضاء در رسیدگی به پرونده‌ها است.

وی در ادامه با اشاره به فرموده حضرت علی(ع)، علل سقوط حکومت‌ها را در چهار عامل، ضایع کردن اصول، پرداختن به مسائل فرعی و جزئی، مقدم داشتن فرومایگان و اراذل و برداشتن نیروهای شایسته از مسند امور برشمرد و افزود: اجرای پروژه‌های موفق در کشور به دلیل حضور انسان‌های شایسته است و از سوی دیگر همه ما در صدد هستیم، نیروهای خوب را جذب کنیم تا بتوانند مدیر منطقه را در راستای اهداف خود یاری کنند و با سهل‌انگاری موجب ناراحتی آیندگان نشویم.

میرویسی تصریح کرد: در انتخاب افراد با همت گزینش‌گران آموزش و پرورش سعی می‌کنیم گزینش اصلح انجام شود تا بتواند آثار خود را در آینده نشان دهد.

در ادامه این مراسم رفیق مصطفایی رئیس اداره حقوقی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نیز در سخنانی بیان کرد: جذب حداکثری و دفع حداقلی با توجه به بیان امام راحل از مهمترین اهداف گزینش است و گزینش را از نخستین نهادهای انقلاب اسلامی دانست که در الزامات قانون خدمات کشوری هم به این موضوع اشاره شده و گفت، در این نهاد اصل حاکمیت قانون است که بر مبنای نظام مبتنی بر پاسخگویی است.

سپس اکبر قنبری مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز با تقدیر گزینش‌گرانی که در طول سال به پرونده‌های متعدد از جمله، گزینش معلمان، حوزه دانشگاه فرهنگیان و مناطق همجوار رسیدگی می‌کنند، تأکید کرد: گزینش در بیانات رهبری تجلی دارد و در حکومت حضرت علی(ع) گزینش وجود داشت و در آموزش و پرورش گزینش از جایگاه خوبی برخوردار است.

شایان ذکر است، در این مراسم به مناسبت سالگرد تاسیس هسته گزینش از گزینشگران آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار