مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار:

نظرات دانش‌آموزان، نقش بسزایی در اداره مدارس ایفا می‌کند

شهریار (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار گفت نظرات دانش‌آموزان نقش بسزایی در اداره مدارس ایفا می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
نظرات دانش‌آموزان، نقش بسزایی در اداره مدارس ایفا می‌کند

محسن نوروزی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار در نشست خبری با اصحاب رسانه، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت و در خصوص نقش دانش آموزان در اداره مدارس گفت: نظرات دانش آموزان نقش بسزایی در اداره مدارس دارد، شوراهای دانش آموزی، بسیج دانش آموزی، انجمن اسلامی، پیشتازان، انجمن های علمی ... همگی با نظرات سازنده خود در بهتر اداره شدن مدارس نقش بسزایی دارند.

نوروزی در رابطه با کمبود فضای آموزشی بیان کرد: با توجه به مهاجرپذیر بودن شهرستان شهریار هر چه قدر هم مدرسه ساخته شود، باز نیاز شهرستان برطرف نمی‌شود، در خیلی از شهرستان‌های کشور با کاهش درصد جمعیت دانش آموزی مواجه هستیم در صورتی که شهرستان شهریار در سال جاری نزدیک به دو درصد افزایش داشته ایم.

وی در خصوص عمل نکردن سیستم گرمایشی مدارس گفت: هیچ کلاس درسی و مدرسه ای در سطح شهرستان به علت سرمای هوا و خراب بودن سیستم گرمایشی تعطیل نشده و تعطیل نخواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهریار ضمن تشکر از فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، جهت برگزاری نشست مطبوعاتی و ارائه فرصت بیان اقدامات انجام گرفته در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان شهریار، با تقدیر و تشکر از خبرنگاران که در تنویر افکار عمومی و انتقال اخبار تعلیم وتربیت به شهروندان ایفای نقش می کنند، گزارشی مجمل از عملکرد مجموعه خود اعلام کرد.

نکات مربوط به نخبه پروری، فضاهای آموزشی، تراکم کلاسهای درس، قدمت بالای مدارس، امور پرورشی و توجه به نماز، کمبود نیروی انسانی، نیازمندی های مدارس، انبوه سازان، زمین های با کاربری آموزشی، خیرین مدرسه ساز و پروژه های متوقف از موضوعات سوال خبرنگاران و اصحاب رسانه بود.

خبرنگار: علی عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار