باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

تبریز (پانا) - یک مادر شهید در گردهمایی بزرگ مادران شهدا، یاوران حضرت ام البنین عنوان کرد باید ادامه‌دهنده راه شهدا بود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم

مادر شهید موسی ناظری در گفت و گو با پانا ضمن اشاره به رشادت ها و نقش بسزای شهدا در طول تاریخ دفاع مقدس اظهار کرد: «عشق به میهن همیشه در وجود فرزندم جاری بود و می‌خواست کاری برای وطنش انجام دهد.»

این مادر افزود: «او هنگامی که به جبهه می رفت، می گفت که می روم تا از دین و ایمان هم میهنانم دفاع کنم و این مرز و بوم را در اختیار بیگانگان قرار ندهم.»

وی بیان کرد: شک نکنید که اگر امروز بار دیگر فرزندم را ببینم، باز هم او رابه دفاع از میهن و انقلاب اسلامی توصیه می کنم.»

مادر مرا حلال کن

در ادامه وحیده موحدی، مادر شهید اسماعیل باغی نیز بیان کرد: «آخرین خواسته اسماعیل این بود که او را حلال کنم. او همیشه آرزو داشت تا به درجه شهادت نائل شده و رضای الهی را دنبال کند.»

وی افزود: «انشاالله همه ما بتوانیم را شهدا را ادامه داده و خود را از شفاعت آن عزیزان بهره مند کنیم و امانتدار خوبی برای شهدایمان باشیم.»

جوانان و نوجوانان امروزی، امانت دار امنیت و آرامش نهادینه شده در جامعه هستند

مادران شهیدان ترابی نیز در ادامه ضمن توصیه هایی به جوانان و نوجوانان امروزی، گفت: «مومن و متدین باشید و همیشه در راه دین دفاع کنید. شهدای ما رفتند تا آرامش در جامعه ایران و کشور عزیزمان نهادینه شود.»

وی ادامه داد: «اکنون شما به عنوان آینده سازان کشور، امانت دار این امنیت و آرامش نهادینه شده هستید و در این راه همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده و راه شهدا را به خوبی ادامه دهید.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار