در کارگاه توانمندسازی رابطین و مراقبین سلامت در منطقه ١٢ تاکید شد:

ضرورت توجه به تغذیه و سلامت جسمانی دانش‌آموزان در دوران بلوغ

تهران (پانا) - در کارگاه آموزشی که با هدف توانمندسازی رابطین و مراقبین سلامت و تبیین برنامه‌های حوزه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در منطقه 12 برگزار شد بر اهمیت توجه به تغذیه و سلامت جسمانی دانش آموزان در دوران بلوغ تاکید شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد

فرشته لطیفی، کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه 12 در جلسه مراقبین و رابطین سلامت که با حضور 60 مدرسه برگزار شده بود، در خصوص اهم فعالیت های حوزه سلامت و پیشگیری در مدارس، به ویژه برگزاری جشنواره های سفیران سلامت و نوجوان سالم در سال تحصیلی 1402-1401 نکات ضروری را بیان کرده و بر حضور حداکثری دانش آموزان و اولیاء و همکاران تاکید کرد.

وی همچنین با توجه به ورود سویه جدید ویروس امیکرون، در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مسئولین مدارس و دانش آموزان سخن گفت و از اجرای برنامه ملی واکسیناسیون دانش آموزان اتباع و اهمیت و پیگیری برگزاری این طرح خبر داد.

در ادمه نفیسه پورپاشا؛ کارشناس تغذیه مرکز بهداشت شرق، با تاکید بر اهمیت تغذیه سالم در میان دانش آموزان بر تامین ویتامین ها و ریز مغذی ها خصوصا روی و آهن و ویتامین دی در سلامت جسمی و روحی انسان برای رابطین سلامت مدارس مطالب و نکات مورد نیاز دانش آموزان را بیان کرد و توجه به این موضوع را به ویژه در دانش آموزان و دوران بلوغ مهم و ضروری برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار