خرید و فروش مسکن در قشم به‌صرفه‌تر است یا کیش؟

تهران (پانا) - بررسی قیمت مسکن در جزیره قشم نشان می‌دهد برای خرید یک واحد آپارتمان 80 تا 100 متری با یک سرمایه حداقلی 1 میلیارد و نیمی می‌توان صاحب‌خانه شد و این در حالی است که در جزیره کیش حداقل سرمایه برای خرید چنین ملکی از 3 میلیارد و 500 هزار تومان شروع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۶۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد
خرید و فروش مسکن در قشم به‌صرفه‌تر است یا کیش؟

با بالا رفتن قیمت ملک در پایتخت یکی از گزینه‌های جایگزین برای سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن استفاده از فرصت خرید در استان‌ها است. ازاین‌جهت در این گزارش به بررسی قیمت مسکن در جزیره قشم پرداخته شده است.

مدتی قبل خبرگزاری پانا به بررسی قیمت ملک در جزیره کیش پرداخت و در آنجا با حداقل 3 میلیارد و 500 میلیون تومان امکان خرید ملک بین 80 تا 100 متری وجود داشت.

بررسی‌های پانا از قیمت مسکن در جزیره قشم نشان می‌دهد که خرید ملک در این جزیره جنوبی کشور با قیمت پائین‌تری امکان‌پذیر است و حداکثر با یک سرمایه 4 میلیارد و نیمی می‌توان به‌راحتی ملکی میان 80 تا 100 متر خرید.

مقایسه قیمت ملک در این دو جزیره نشان می‌دهد که اگر جزیره کیش به حداکثر رشد خودش رسیده باوجود ظرفیت‌هایی که همچنان باقیمانده دارد اما جزیره قشم به‌تازگی مورد اقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته و فرصت خرید مسکن ارزان در این جزیره فراوان است.

در جزیره قشم برای خرید یک آپارتمان 80 تا 100 متری حداقل سرمایه‌ای که نیاز است 1 میلیارد و نیم است. نکته دیگری که در فایل‌های مسکنی این جزیره وجود دارد این است که عموماً مسکن‌هایی که برای فروش گذاشته شده مسکن‌هایی هستند که در دهه نود ساخته شده و این به معنی فرصت‌های خوب ساخت‌وساز در این جزیره است.

قیمت برخی از آپارتمان‌های با متراژ متوسط در جزیره قشم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار