معاون هماهنگی سپاه پاسداران در پاکدشت:

ولایت‌پذیری رمز پیروزی‌های شهید سلیمانی بود

پاکدشت (پانا) - معاون هماهنگی سپاه پاسداران، ولایت‌پذیری را رمز پیروزی‌های درخشان شهید سلیمانی دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ولایت‌پذیری رمز پیروزی‌های شهید سلیمانی بود

محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران، در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در پاکدشت خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، قهرمانی همیشه در خط مبارزه با تروریست و ناجی حرمین کربلا و نجف و دمشق بود. شهید سلیمانی و شهدا راهبرد و تفکری داشتند که رمز حرکت آنها در همه صحنه‌ها بود، آرمان و آروزی بزرگ شهدا آزادی فلسطین و قدس بود. باید ماموریت نیمه تمام آنان را به نهایت برسانیم و این وعده‌ای خواهد بود که خیلی زود روی خواهد داد.

نقدی تصریح کرد: «دنیای غرب و رژیم صهیونیستی با پشتیبانی کشورهای عربی موجود مملو از قساوت و شقاوت، داعش را تشکیل دادند و روانه‌ سرزمین‌های مسلمان کردند؛ در حادثه دلخراش حرم شاهچراغ نمونه‌ای کوچک از جنایت‌های بزرگ آنها را دیدید. شهید سلیمانی و یارانش به تقابل با اینها ایستادند و آنها را به زباله‌دان تاریخ روانه کردند.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران، بر مطالعه وصیت‌نامه شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: «باید این مرد پرعاطفه و بااحساس، کسی که پیشتاز و خط‌شکن بود را شناخت؛ وصیت‌نامه وی سندی شفاف بر منطق و تفکر اوست. بارها باید آن را مطالعه کرد، خلاصه‌ تمام صحبت‌های شهید سلیمانی با قشرهای مختلف جامعه در وصیت نامه‌اش در یک کلمه جمع می شود و آن ولایت فقیه است.

وی افزود: کسانی که مدعی حقوق بشر در ایران هستند، در قبال مسئله‌ای روشن، جنگ رسانه‌ای به راه انداخته و دروغ پراکنی می‌کنند، دست آنها به خون میلیون‌ها انسان بی‌گناه آغشته است؛ بیش از ۲۰۰ شبکه رسانه‌ای به زبان فارسی علیه این کشور راه انداخته‌اند و هنر آنها این است که واقعیت و مجاز را جا به جا کنند.

نقدی خاطرنشان کرد: خون‌بهای شهید سلیمانی، آزادی بیت المقدس و محو رژیم صهیونیستی است.

دانش‌آموز خبرنگار: نیایش تنها

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار