مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

مکتب سلیمانی، درشریان‌های گفتمان جهانی برای همیشه جاری خواهد ماند

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت سیره، روش، منش، گفتار، رفتار و در یک کلام مکتب شهید سلیمانی برای همیشه در شریان‌های گفتمان جهانی و در دل آزادگان و آزاد مردان، ساری و جاری خواهد ماند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
مکتب سلیمانی، درشریان‌های گفتمان جهانی برای همیشه جاری خواهد ماند

سید علیرضا موسوی نژاد، در اجتماع بزرگ جهاد تبیین فرهگیان که با حضور بیش از۲ هزار معلم بهارستان علم و ادب در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی، نه تنها سپه سالار میادین مبارزه با شیطان بزرگ، بلکه معلمی توانمند در عرصه های مختلف بود.

وی، با بیان این که اتفاقات اخیر حرکتی حساب شده علیه نظام جمهوری اسلامی بود که به وسیله آمریکا و متحدان غربی و منطقه ای او طراحی شده بود و توسط مزدوران و منافقین در قالب جنگ تمام عیار ترکیبی عملیاتی شد، اذعان کرد: گر چه از لحاظ تداوم، قابل قیاس با اتفاقات ۸۸ نیست، اما از منظر محتوا و وسعت زنگ خطری جدی در برخورد با شیوه های نوین دشمن در فتنه افکنی و راه اندازی جنگ‌های نیابتی و ترکیبی به شمار می رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به نقش و جایگاه بی بدیل معلم، در فرهنگ سازی، گفتمان سازی و برقراری ارتباط مؤثر با قشر آینده ساز و آحاد جامعه بیان کرد: شهدای حریم، حرم و امنیت درس ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، موقعیت شناسی و ولایت مداری را در کلاس عملی شهادت به ما آموختند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تمدن سازی نوین اسلامی و جهاد تبیین، عنوان کرد: امروز با توجه به منویات مقام معظم رهبری رسالت معلمان حساس تر، سنگین تر و خطیرتر از قبل در عرصه تعلیم و تربیت و نحوه ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به متعلمان شده است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، توانمندسازی دانش آموزان از منظر فکری، تربیتی، اخلاقی و عقیدتی در مواجهه با تهدیدات دشمن و آگاهی بخشی به متعلمان از خطرات جنگ ترکیبی را از دیگر وظایف خادمین نظام تعلیم و تربیت در عصر فعلی برشمرد و عنوان کرد: لازمه شناخت ارزش های جغرافیای زندگی، آشنایی با واقعیت تاریخی آن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار