ویژه برنامه‌های سلامت‌محور رایگان همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی

تهران(پانا) - شهردار منطقه ۱۴ از اجرای ویژه برنامه‌های سلامت‌محور رایگان همزمان با فرارسیدن سالگرد شهادت شهید سلیمانی در تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های سلامت‌محور رایگان همزمان با سالگرد شهادت شهید سلیمانی

همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، رزمایش‌های متنوع فرهنگی اجتماعی معیشتی، کمک‌های مؤمنانه، فعالیت‌های جهادی، پویش‌های مردمی و اجتماعی به نیت شهید سلیمانی در محلات منطقه فعالیت دارد.

بر اساس این گزارش، علاوه بر خدمات فرهنگی؛ برپایی کلینیک های سلامت به عنوان برنامه های شاخص این ایام با محوریت مساجد به منظور ارتقای سطح سلامت عمومی شهروندان کلینیک های سلامت برپا شده است.

به گفته محمدامین سالاری‌پور علاوه بر کارکنان شهرداری در ساختمان شهرداری، عموم شهروندان منطقه می‌توانند از خدمات سلامت محور این کلینیک ها که به نیت شهید سلیمانی برپاست، رایگان بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ مشاوره و ویزیت متخصصان حاذق ارتوپد، مغز واعصاب، اورولوژی، قلب و عروق، تغذیه، داخلی، مشاوره مامایی، روانشناسی، طب سنتی همچنین استقرار آزمایشگاه، از جمله خدماتی است که با حضور کارشناسان و متخصصان حوزه سلامت، خدمات در مساجد شهید بهشتی، جامع ابوذر، علی‌بن الحسین(ع)، رحمتیه و سلمان ارائه می شود.

به گفته سالاری پور این کلینیک های سلامت از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در مساجد دایر است و داوطلبین جوان متخصص نیز در این پایگاه ها طی جلسه آموزشی به خانواده ها به ویژه برای فرزندان، مشاوره تغذیه‌ای ارائه می کنند. علاوه بر این، خانه های سلامت محلات ۲۱ گانه منطقه نیز با برگزاری پویش های مختلف جهت بازدید و دلجویی از بیماران کم برخوردار منطقه در این ایام فعالیت دارند.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار