معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان شهرستان ملارد، در مسابقات ورزشی کاراته در سطح کشور

ملارد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد، از کسب مقام برتر در مسابقات قهرمانی کشور در رشته کاراته توسط دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس ملارد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۳۳۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان شهرستان ملارد، در مسابقات ورزشی کاراته در سطح کشور

رضا حضرتقلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر بیان کرد: دانش‌آموزان دختر و پسر مدارس ملارد در سبک‌های مختلف ورزش کاراته، بر سکوی اول تا سوم مسابقات کشوری ایستادند.

وی ادامه داد: دانش‌آموز، محیا بابایی از دبستان شکوفه‌های دانش، در این دوره از مسابقات کشوری موفق به کسب مقام سوم شد، همچنین دانش‌آموز ملودی پورکشاورز از آموزشگاه پرستش، در ماده کاتا سبک شیتوریو گوشیم ریوکه، دو مدال طلا کسب کرده و در ماده کومیته، موفق به دریافت مدال نقره کشوری شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به وجود استعدادهای ناب ورزشی در نوجوانان این شهرستان افزود: دختران رزمی‌کار این منطقه، ریحانه خسروی از مدرسه فرزانگان و کتایون ابراهیمی از مدرسه مریم، موفق به کسب مقام قهرمانی شدند و هانا جهانبخش نیز بر سکوی سوم ایستاد.

حضرتقلی تصریح کرد: در بخش پسران هم، امیرعلی زرشکیان و طاهر خوش‌قدم از دبستان مالک به ترتیب موفق به دریافت مدال‌های نقره و طلا در سطح کشور شدند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار