نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

مردم رکن رکین این انقلاب هستند

گلوگاه (پانا) - نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت امروز مردم سزاوار رفتارهای معیشتی موجود نیستند؛ آنها رکن رکین این انقلاب و کشور هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۳۰۶
لینک کوتاه کپی شد
مردم رکن رکین این انقلاب هستند

علی کریمی فیروزجایی در مراسم بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی در مصلای بزرگ شهرستان گلوگاه گفت: جنگ ترکیبی دشمنان با موضوع کارآمدی برطرف می شود؛ اگر آدم های خوب کارآمد در مسند باشند، به پیشرفت و تعالی دست می یابیم.

کریمی فیروزجایی بیان کرد: اگر شخصیتی همانند شهید سلیمانی به اسطوره ای در میان مردم بدل شده، به سبب کارآمدی و در صف اول بودن در تمام عرصه ها همانند میدان نبرد و عرصه های جهاد و خدمت بوده است.

وی عنوان کرد: یکی از مولفه های جنگ ترکیبی، جنگ اقتصادی است، رضایت مردم امروزه یک اصل است و همه باید برای حل مشکلات اقتصادی مردم قدم برداریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: نسخه پیشرفت اقتصادی این کشور، اقتصاد مقاومتی است که جراحی اقتصادی دولت بخشی از آن است که هدف آن کوتاه کردن دست دلالان و ویژه خواران است؛ البته این جراحی سختی هایی دارد که به گشایش پس از آن، بسیار امیدوار هستیم.

کریمی فیروزجایی افزود: معیشت مردم، خط قرمز ماست و در نشست هفته گذشته با وزاری اقتصاد و رییس کل سابق بانک مرکزی راهکارهایی برای بیرون رفتن از شرایط موجود ارایه شد.

این نماینده مجلس گفت: راه برون رفت از شرایط موجود نخست کارآمدی مسئولان و سپس جهاد تبیین است؛ البته مردم با هوشیاری خود این فتنه را نیز کور کردند اما حوادث اخیر، زنگ خطری برای مسئولان است.

دانش آموز خبرنگار: علیرضا محمودجانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار